Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Jo fungere nå hos meg og, merkelig, ting tar sikkert tid :-)

 

Redningsaksjon
for Navarsete
... mens opprørerene samler støtte i fylkene
Les også: Navarsete åpner for ekstraordinært landsmøte
Les også: Sp-topper forlanger hasteavgjørelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mellomlagringen i nettleserne som forårsaker det, så dere må ta en hard-refresh for at det skal fungere :)

Windows: "Ctrl" + "F5"

Mac: "Shift" + "F5"

Eller bare slette alt lagret nettleserinnhold, via verktøyene i nettleseren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste dagene har menyen gått nedover når jeg trykker på "markèr hele forumet som lest". En må da scrolle enda litt mer ned for å komme til "merk alle som lest".

Tidligere gikk denne menyen oppover.

 

Har ikke oppgradert noe på PC'n, eller forandret noe i menyen her på forumet. Noen som vet årsaken? Relativt irriterende slik det er nå.

Chrome og Win7 Pro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hver tråd er det en "følg dette emnet".

Finnes det en form for "ikke følg dette emnet"?

 

Tenker på om det finnes en måte og skjule bump tråder en ikke har interesse av å åpne lenge (tenker da spesielt på kjøp/salg tråder). Når en bruker vis nytt innhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på om det finnes en måte og skjule bump tråder en ikke har interesse av å åpne lenge (tenker da spesielt på kjøp/salg tråder). Når en bruker vis nytt innhold?

 

post-52827-0-51379500-1390162736_thumb.p

 

Så velger du bare hvilke forum du vil skal vise i "Nytt innhold" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, slik Wicky beskriver.

Tenker på at jeg f.eks. fortsatt vil ha opp nye salgstråder på 5-serie - E28. Men jeg vil ikke ha opp de tråden under dette emnet der en har bumpet tråden sin for hundre og ørtiende gang.

Har jeg først sett i første innlegg at denne personen ikke har noe interessant å selge vil jeg gjerne "bane" denne tråden fra å dukke opp flere ganger i "vis nytt innhold".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes nok ikke en slik funksjon, så det er isåfall noe som må kodes inn manuelt :)

 


 

"Mine innlegg" oppdateres veldig tregt. Altså nye emner som du svarer i, eller nye emner du oppretter, havner ikke der før et kvarter seinere.. Dette pga Sphinx sitt oppdateringintervall. "Nytt innhold" derimot, oppdateres med en gang. Grunnen er at sistnevnte bruker vanlig SQL søk for å oppdatere seg, siden Sphinx er unødvendig i søk som ikke baserer seg på ord.

 

Det kan enkelt aktiveres i "Mine Innlegg" også, slik at oppdateringintervallet forsvinner der også.

 

/admin/applications/core/modules_public/search/search.php

 

Bytt fra:

if ( ! empty( $this->settings['force_sql_vnc'] ) && $this->request['do'] == 'viewNewContent' )  {   $this->settings['search_method'] = 'sql';  }

Til:

if ( ! empty( $this->settings['force_sql_vnc'] ) && ( $this->request['do'] == 'viewNewContent' OR $this->request['do'] == 'user_activity' ) )  {   $this->settings['search_method'] = 'sql';  }
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt merke til i det siste at tråder jeg har kommentert i ikke kommer opp på "mine innlegg"

Og når folk poster innlegg i en tråd jeg følger via "mine innlegg" så kommer ikke dette opp hos meg

 

 

Ser at det samme skjer hos meg…tråder jeg har fulgt og kommentert i kommer ikke opp på mine innlegg lenger.

 

Driver og undersøker nå. Er det spesielle tråder som ikke kommer opp, eller når stoppet det?

 

\\ Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...