Gå til innhold

Kjøp & Salg - Forslagkasse


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Vil man kunne velge kategori "frem og tilbake" i samme vindu, eller må man inn og ut av underforum for å kunne gå inn i de forskjellige kategoriene (og dermed ikke mer enn en av gangen)?

 

Jeg er ikke helt sikker på hva du mener her, men her er et screenshots som viser et par testannonser før/etter valg av kategori.

 

post-44928-0-58345700-1381669811_thumb.j

 

Hva med hjul / dekk / felg kategorisert etter antall tommer + noen påbudte felter til tittel som feks ET, bolter, osv?

 

Noe slikt?

 

post-44928-0-52412600-1381669995_thumb.j

 

Er litt usikker vedr. påbudt ET, da det er veldig mange som ikke en gang vet hva det er. Kan imidlertid være aktuelt med et eget (bare ikke påbudt) felt for ET.

 

Edit:

 

Hva tenkes om "Ønskes kjøpt" som underkategori til hver salgskategori? Eller er det foretrukket én felles ØK kategori.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både bredde og ET kan være forskjellig på et sett med felger foran og bak, så det vil kanskje bare skape forvirring?

Jeg synes også at det SKAL være krav om pris, og gjerne bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenkes om "Ønskes kjøpt" som underkategori til hver salgskategori? Eller er det foretrukket én felles ØK kategori.

Unødvendig. Du kan sortere annonsene etter type. "Selges", "Ønskes kjøpt", "Gis bort" eller "Byttehandel" (om dere har det oppsettet), og deretter klikke deg gjennom kategorier slik som du demonstrerer. Se etter en drop down meny på høyre side på den blå linjen over annonsene ;)

 

post-52827-0-70618700-1381724912_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. Der sparte du meg for en masse jobb. 

Du får sende meg en PM dersom du har flere gode tips. :smile:

 

Veldig genialt system når man har blitt kjent med det! :)

Sender deg en PM med noen flere jeg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt sikker på hva du mener her, men her er et screenshots som viser et par testannonser før/etter valg av kategori.

{style_image_url}/attachicon.gif testforum.jpg

Noe slikt?

{style_image_url}/attachicon.gif felger.jpg

Er litt usikker vedr. påbudt ET, da det er veldig mange som ikke en gang vet hva det er. Kan imidlertid være aktuelt med et eget (bare ikke påbudt) felt for ET.

Det kan kanskje bli vanskelig for noen, men det kan være en fin læremåte og ikke minst mye bedre annonser.

Uansett ferdige felter/tagging som byr på viktig info er fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske iriterende og ikke kunne gå inn og sette solgt på delene jeg har/hadde til salgs. Nå må jeg drive og svare på pm hele tiden.

Nå kommer det til og bli en oppsving på classic forumet igjenn, da vi som er av den eldre garden liker det enkle. Det nye er sikker flott for ungdomen som sitter med iphonen sin hele dagen og taster. Det og ha tidsbestemt tid på annonsene er noe dritt, noe av det flotte er jo og søke opp tidligere salgstråder for og få en priside på hva man må forvente og selge/kjøpe deler for.

Nå må vi ikke glemme hvorfor Bimmers ble startet" brøyt ut fra bmwccn".

Bare så historien ikke gjentar seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om dette vil hjelpe, men for å få det likere det gamle systemet, samt gjøre oversikten litt mindre rotete. Hva med å fjerne bilde og beskrivelse fra kategorivisningen?

 

post-52827-0-75780600-1382088485_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får jeg flyttet mine salgstråder som ligger i "deler selges" til nye kjøp og salg ?

 

Manuelt. Du må legge det inn på nytt, siden systemet har en helt annen oppbygging. Bilder skilles fra teksten og lastes opp på nytt. Teksten i salgstråden plasseres under "Beskrivelse" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, var det jeg var redd for. Litt misvisende det "MKJ" skrev i denne tråden.

 

"Da Bimmers.no nå endelig har fått en egen seksjon for Kjøp & Salg, vil det ikke være mulig å legge inn nye annonser i dette forumet. 

 

Hele seksjonen vil stenges ca. 15.11.13. Vi ber og at de som har annonser direkte i forumet flytter disse så snart som mulig til den nye seksjonen for Kjøp & Salg her."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...