Gå til innhold

Andreaskarm's E87, SOLGT


andreaskarm
 Share

Anbefalte innlegg

I går kom nytt skilt  i hus. Lurte på hva som dukket opp i posten, og heldigvis var det noe gøy.. Skiltet kvalitetmessig var ok. Morsom detalj å ha på treff vertfall :-)

 

post-63402-0-10584600-1433311567_thumb.j

 

 

I tillegg måtte jeg oppdatere bilen i går. Slitsom prosess der jeg måtte koble meg til internett og vente :-D

 

post-63402-0-68127300-1433311604_thumb.j

 

post-63402-0-53677400-1433311610_thumb.j

 

Og til slutt ett lite bilde

post-63402-0-35833700-1433311625_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :) er ikke så dyre disse lci lyktene med halogen. Var nær å kjøpe 2 par bare for å selge dem videre her til lands [emoji14] vet ikke hvor mye styr/ dyrt det er å bygge om til xenon, men sykt digg er det uansett! Skal prøve å bytte ut mine til ahl lykter eller kjøpe fra oneEighty i usa! google dem, helt sinnsyke lykter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om OneEighty- og OSS designs-lyktene ser tøffe ut synes jeg det fort blir litt mye. Det er absolutt stilig, men de ser egentlig litt ut som billige kopilykter synes jeg, og det er jo litt synd når man har brukt såpass mye penger på det. :)

 

photo1_zpsbecd137d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske grei jobb å bygge om til xenon hvis du vurderer det :)

Ligger ofte ute lykter både på ebay og finn til en billig penge, og utenom lyktene så trenger du ny lysmodul, et par ekstra ledninger og ballast og xenonpære.

Og selvfølgelig koding da. Var relativt fort gjort når alle tingene var på plass!

 

Og om du i tillegg vil ha alt lovlig så må du har lyktespylere som du allerede har, og et par høydesensorer som justerer høyden på lysa automatisk, pluss ny lysbryter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...