andreaskarm Skrevet Mai 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2015 ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Ble lekkert. Og DET er det jeg kaller en parkeringsplass alle skulle hatt så god plass og gjerne med kjegler e.l. i mellom lukene. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2015 Takker Haha.. ja enig i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 Noen som skal innom Vårtreffet den 14.mai på Lagunen storsenter. Selv tar jeg meg en liten tur opp. Skal stå på BMWCCN standen.. Satser på det kommer mye flotte biler. Jeg reiser opp til Bergen den 13.mai. Slik at jeg får vaskt bilen om morgenen den 14.. Har ordna meg vaskeplass ikke langt i fra treffet. Kan bli bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Eg tenkte meg der en liten tur sammen med noen lokale folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 stille ut også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 stille ut også?Det var planen håper eg får på nye dekk på 10" ene til då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Skulle ønske min var utstillingsklar, er vel 6 år siden jeg stillte ut noe der sist.. Da en ombygget Mitsubishi Lancer Evolution VI Fin plass der i bergen, så lenge været holder, står vel ikke under taket regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 BMWCCN står i garasjen. Ser det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Hmm.. jaja uvant, og virkelig synd må jeg si... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2015 Troen på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 Vinge? Kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 Eksos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 Huffda. bmwgreg90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå