henfjel Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Ah, kjipt :/ Har du sjekket TPS-sensoren? Her står symptomer, hvordan teste og hvordan bytte http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1810569-Symptoms-of-a-Bad-Throttle-Position-Sensor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Funnet ut noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet September 24, 2014 Forfatter Share Skrevet September 24, 2014 byttet TPS også. Bolten til veivsensoren måtte jeg til slutt kutte, og etter masse kav med å få ut sensoren etter det, så får jeg ikke ut resten av bolten. Får ikke boret den ut heller fordi toppen er i veien, så må nok mest sannsynlig bytte kamkjededekselet, noe jeg ikke har ork til for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 Kjipt å møte slik motgang. Arbeidslysten kommer nok tilbake når snøen daler ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 til helga SKAL jeg få fikset det, så kommer en update på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Grom bil, med sinnsyk høyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel Skrevet Oktober 14, 2014 Share Skrevet Oktober 14, 2014 Ja, hvordan gikk dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Oktober 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2014 Det gikk ikke! nå er absolutt alt utenom ledningsnett byttet, og fortsatt samme problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 For en rå bil! Her skal det følges med Lillert reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Ah, kjipt! Utrolig merkelig at ingenting hjelper! Har du byttet/sjekket Intake Air Temp Sensor? Kan forårsake "Loss of power, poor fuel consumption, poor idle" i følge den sensor-siden jeg linket til tidligere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Er du HELT sikker på at alle slangene under innsuget er på plass? Dette er helt typiske feil for vacuum lekkasje. Vil anbefale deg å demontere innsuget for å få sjekket alle slangene skikkelig. En annen ting, hvilke tennplugger står i? Har du prøvd å byttet tennpluggene? Hvis ikke, prøv det også.Hvis alt dette er ok og du har byttet det meste, må du begynne å se på hvilken tilstand motoren er i. Kompresjonstest og sylinderlekkasjetest. Hvordan er den på registeret? osv. Bare å fortsette å stå på! Du finner ut av det tilslutt, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken92 Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Vi hadde av innsuget i dag, og det kan se ut som det har vært noe lekkasje i pakningene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet November 7, 2014 Forfatter Share Skrevet November 7, 2014 ja, fant en pakning som var litt knøvra, så får håpe det var det! Har nye NGK plugger i den, og alle slanger til innsug er hele og på plass. Virker ikke som om det er noe mekanisk, i og med at den går så fint i nødmodus... Air temp sensor har jeg ikke byttet!! kanskje det er noe å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet November 10, 2014 Forfatter Share Skrevet November 10, 2014 Må først og fremst si takk for all interessen og hjelpen folk har komme med i tråden her! Har pratet med en kar anngående bytte av M5 fangeren min i en Alpina fanger. Har vel egentlig allerede bestemt meg for å gjøre det, men fortsatt spennende å høre meningene til folk Blir nok litt tettere med oppdateringer fremover nå som jeg har begynt å få igjen gnisten på prosjektet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 godt å se det skjer noe igjen satser på at jeg får sett denna i byen når den blir ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå