StigJ Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Men hva mer er der å gjøre? Den har jo alt allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Oktober 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2013 Men hva mer er der å gjøre? Den har jo alt allerede. den har kanskje alt ja, men den er ikke helt sånn jeg vil ha den. det er jo de tingene jeg har nevnt i første post. gromt understell, div gromdeler rundt motor, m-sport front med en carbonleppe av noe slag f.eks. er ikke så mye som skal til for at det blir en ganske annen bil, men kostbart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Ja lønner seg kanskje å lese litt også og ikke bare se på bildene Hadde det vært min bil hadde jeg beholdt fronten. Er jo mer spesiell enn M-Sporten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Synes alpina fronten ser mye penere ut enn m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Ombygd 1M fanger hadde det vært min bil. Men, det er den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Huff. 1M-front på E92 ser forferdelig ut. M-tech med arkym- eller CPS-leppe er snop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Ombygd 1M fanger hadde det vært min bil. Men, det er den ikke. Sent from my RM-892_eu_sweden_243 using Tapatalk +1! 1M-fanger passer veldig bra på E92 karosseriet, elsker den kombinasjonen Ta en titt her: http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=729031&stc=1&d=1343678376 http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=788772&stc=1&d=1353913085 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Passer som Hans i Grete! Det er fronten på min fremtidige 3'er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Flott bil, følger med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2013 Det blir nok m-tech front med carbonleppe. Arkym eller CPS-leppe som "Frode D" sier, er akkurat det jeg har sett for meg. Ser ikke så verst ut med 1M front syns jeg, men vil helst ha noe originalt som er bolt on. Flott bil, følger med videre takk for det er bare å følge med. har akkurat handla masse Swissvax produkter, så nå skal det poleres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Hatt av hjulene i dag å vaska godt i hjulhusene. ble mørkt så fikk bare gjort meg ferdig på den ene siden. Hjulene fikk seg en liten shine før jeg satte dem på igjen. Swissvax cleaner fluid etterfulgt av autobahn på innsiden og utsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Thats the way aha aha i like it.... StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Utrolig gromme felger!! For å ikke snakke om 380en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Veldig tøff bil og ikke minst motoren!Enig i det med fronten, ville kjøpt m-sport front + leppe om jeg var deg da Også muligens byttet rattet og girkula. vet ikke om det er noe av planen din?Her er bilde av m-sport front med den fineste leppa synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Utrolig gromme felger!! For å ikke snakke om 380en Tusen takk for det Felgene på den har også fått seg noen runder med autobahn: Veldig tøff bil og ikke minst motoren! Enig i det med fronten, ville kjøpt m-sport front + leppe om jeg var deg da Også muligens byttet rattet og girkula. vet ikke om det er noe av planen din? Her er bilde av m-sport front med den fineste leppa synes jeg... arkym_new-11.jpg Har faktisk søkt litt rundt etter nytt ratt og girkule, så det vurderes Var ikke verst den leppa der heller nei. Får se hva jeg ender opp med når den tid kommer. Handla inn litt forskjellig jeg gleder meg til å bruke på bilen utover høsten/ vinteren. Skal stå vinterlagret i varm garasje, så har god tid til litt polering innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå