Mr Mykland Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 åja, leier du der eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 det er mekkeklubben som leier lokalene der, som daglig leder bruker jeg og ta en tur når jeg har noe jeg skulle ha gjort i helgene om det skulle passe sånn da er det også greit og ikke være alene' så fikk et par av mekkeklubben medlemmene muligheten til og komme og mekke litt på en søndag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Åja, trodde ikke det var noe igjen av mekkeklubben. Er det noe mulighet for å melde seg inn der eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 Selvsagt er det mulig og melde seg inn. siste halve året har vi i grunn brukt på og flytte i fra gamle lokalene og få i stand de nye. så har nok vært borte litt nå men kommer du innom på onsdag etter påske kan du få meldt deg inn da. vi har oppe mandager og onsdager for øyeblikket, men håper og kunne åpne mandag- torsdag som før igjen, men da må det bli flere medlemmer så kjenner du flere som kunne tenkt seg og bli medlem må du jo bare dra med deg de også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Okei får tenke litt på det og se om jeg får med meg noen stykker itilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Er ikke farlig å komme alene heller! Koselige folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2014 dillema, skal bytte ut pasner og bakluke emblem, carbon look eller orginale? klarer ikke bestemme meg også litt lyst og bytte ut felga, noen som er intresert i ac schnitzer look felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Definitivt originale emblemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Originale emblemet du må ikke bytte de felgene de kler bilen så utrolig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juni 27, 2014 Share Skrevet Juni 27, 2014 Tar du på carbonemblemer, så kommer jeg til å rive de av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2014 Originale emblemet du må ikke bytte de felgene de kler bilen så utrolig godt men det er så mange andre felger som er fine også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Hvordan går det med denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 Ganske så hel denne, blir vaska og polert som en showbil:) Men fyren er skjeldent på bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2015 skjer ikke så mye, får nye felger snart og en god polering med swissvax som lsp har også fått retrofitta cic, en helt ny verden der altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 28, 2015 Share Skrevet Mars 28, 2015 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå