b0rgund Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Så å si den siste som dro:) sto rett ved inngangen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Bilen ser fresh ut! Drømmer om senk på min 1'coupe når eg ser bilder av din! b0rgund reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Takk:) ble fornøyd selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Er det coilovers du har eller er det fjærer? kor mye er den senket ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Coilover:) har at 1 cm foran og ikke noe bak + kappet en runde på fjøra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 https://www.flickr.com/photos/89944874@N04/sets/72157644537617231/ bilder i fra en kjapp photoshoot med magnushn i går kveld får poleringsmaskinen min i morgen , endelig.... bil har vel ikke sett polering på år og dag tipper jeg. kommer vel på noe details de nermeste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 fin skyss:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2014 da ble det vist en tur opp på biltrangsynet i løpet av juni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Det suger, ble stoppa med E36'en selv på torsdag pga senk og felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2014 Det suger, ble stoppa med E36'en selv på torsdag pga senk og felger.. har vel egentlig venta på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2014 skjedd litt med 1serien om dagen nytt senkesett lakka calipara gule ( #becauseracecar ) fått visningstime 24juni , så blir høy bil en stund til Leiter Etter 12"basser baki leiter etter plass å stå i vinter da bilen ikke skal ut i vinter funnet halvbur som passer i orginale fester i bilen MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Juni 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2014 da var bilen godkjent med senk møtte på en virkelig hyggelig kar på statensvegvesen på lillehammer 7 min og bil var godkjent ++++ papirarbe han som kom bak meg var ikke like heldig , for kontroløren hans gikk over hele bil dro igjen med fler feil enn han kom og litt skruing i ettermiddag kom bilen seg ned på bakken igjen MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Juli 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2014 skjer egentlig lite om dagen med bmw men driv å tester litt setup på felger til neste sesong noen bilder av detta : noen her inne kjenner sikkert igjen felgene det er magnushn sine ccw Fikk også tatt noen bilder ett sted som er urørt blant biler og fotoer også har jeg funnet ut at bilen blir satt inn på værstedet i vinter for div oppgraderinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Er det noe som helst håp om å få de hjulene på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå