b0rgund Skrevet Januar 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2015 Flink gutt! må jo gjøre litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Januar 12, 2015 Share Skrevet Januar 12, 2015 Er ikke så lenge til sommeren ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Januar 12, 2015 Share Skrevet Januar 12, 2015 trodde ikke 1 serie var kule, til jeg så denne! fytti katta denne var helrå, og kunne gjerne hatt de felgene på min bil liker! (y) b0rgund reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Januar 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2015 Er ikke så lenge til sommeren ;p begynner og nærme seg nå trodde ikke 1 serie var kule, til jeg så denne! fytti katta denne var helrå, og kunne gjerne hatt de felgene på min bil liker! (y) takk takk som folk flest sier alt er tilsalgs for rett pris Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Februar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2015 da var det vel tide for en liten oppdatering igjen og nå med bilder starta jo med å demontere alt av lister og ting også fikk jeg skifta bremser foran skifta pærer i ae og fikk kjøpt nytt skiltoppheng ja jeg veit skilten henger litt sjevt så var det engetlig klart til å sendes på lakk så håper jeg åfå igjen felga fra lakk snart , så da blir det vel noe montering av de fikk også bestilt dekk og litt deler i dag og resterende jeg mangla på felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 lakere opp samme farge? bare fjerne sår osv? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Februar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2015 (endret) lakere opp samme farge? bare fjerne sår osv? ^^ ja, bilen blir i samme farge ja:) Endret Februar 15, 2015 av Joakim Borgund Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Rå 1-serie! Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 (endret) Dette blir bra , når blir bilen ferdig på lakkering? Endret Februar 16, 2015 av Kungebimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Her var det mye bra! Må følge her ja [emoji5] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 Dette blir bra , når blir bilen ferdig på lakkering? 2 ukers tid vel må ha bil ferdig ganske fort så Even Pladsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 Her var det mye bra! Må følge her ja [emoji5] takk takk misunner deg for fargen på din ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Oki:D, kommer innom enn dag og ser når bilen er ferdig med lakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Februar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2015 Oki:D, kommer innom enn dag og ser når bilen er ferdig med lakkering vi kan da få til det sender på ei meld når jeg begynner der je Even Pladsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Februar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2015 Da var jeg og henta bilen fra lakkering i går så her kommer noen bilder Så fikk jeg også begynt å montere litt deler Nytt emblem foran Nytt emblem bak:) Nytt Coupefilter Nye sideblinkere Fikk også tatt bilde ute fikk også igjen rs2 tønnene fra lakk , tror fargen blir bra bilder av de kommer seinere når bilen står på hjula Skulebollen, danskiii og MagnusHN reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå