Gå til innhold

F11, sportsseter eller komfortseter?


BMV
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men e6x girer jo ned automatisk om du bremser 1 eller 2 ganger i nedoverbakker.

Pluss at den bremser selv om du har CC aktivert.

Ja, men nedgiring via bremsepedalen har ikke alltid fungert slik jeg vil. Noen ganger blir det vel lavt gir, og nedbremsinga blir nesten brutal..

Ved å gire ned via manuel-modus, så slipper jeg at den overdriver nedgiringa til for lavt gir via bremspedalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forståelig at man vil prøve noe nytt. Farger er alltid en smakssak, men jeg syntes Moonstone virker veldig interessant. Ulempen er jo imidlertid at den defineres som en Individual farge og koster deretter. Sånn sett virker jo Sophistogrå (eller Glaciersilver) som et mer fornuftig alternativ.

 

Jeg ser du har laget mange tråder relatert til bestilling av ny F11. Det hadde vært interessant å vite hva du har satt av som utstyr du skal ha, men det blir litt tungvindt å bruke flere forskjellige tråder aktivt. Du kan jo helt sikkert utdype det videre i denne tråden. 

 

 

Synd ikke F11 tilbyr Hvit perlemor, da tror jeg du hadde hatt en annen mening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F1 giring hadde jeg valgt, da får du jo også sportkassen.

Ellers er det vanskelig å velge utstyr når pengesekken ikke er uendelig stor, ekstrautstyr er dyrt på BMW.

 

Problemet er på en sånn bil så er det meste må ha ustyr. På min savner jeg active cruise controll og edc, ellers så har den det meste. Ulempen er jo at man blir godt vant og neste gang må ha minst like mye utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler følgende, kutt ut soltaket (panorama taket) og sett inn komforstolene, å kjøre rundt med sola i tryne er ikke så lurt. Disse stolene er helt fabelagtig på langturer, det er ingen annen bilmerke som slår de på komfår.

Mener å ha hørt/lest at komfortsetene tar litt mer plass, slik at benplassen i baksetet blir noe mindre.

Vet du noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, igjen, trur ikke dette er noe problem, det er stor plass bak, men jeg aner ikke hvor "store" personer du skal ha i baksetet jeg da.

Jeg prøvde en F11 2014-mod i dag med sportsseter. Jeg hadde førersetet ganske langt bak, men det var god plass bak for meg på 181 cm. Av bilder ser ikke komfortsetene særlig større ut, så det vil nok bli nok benplass for folk opptil 190cm, i allefall.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...