JonasD Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Da var jeg endelig tilbake med en "ny" BMW. Etter å ha prøvd ut litt forskjellige japanske sportsbiler. Har vært ute fra bmw-miljøet en stund nå og følte det var på tide og komme tilbake igjen. Solgte R33 GTR'n og valget havnet på denne. Kjøpte bilen med litt småplukk, skal lakkere frontfanger og bakfanger, eventuelt hellakkering, får se. Blir uansett ikke før vinter/vår. Jeg regner med de fleste har sett denne bilen før, legger inn litt info som Ståle har skrevet om bilen: "Kjapt oppsummert av bilen:org 1990mod 320i, godkjent ombygd til s50b30, e36m3 bremser, kw justerbart, E34 m5 felger 8" & 9" er godkjent i vognkort + småting pluss ratt, tårnavstiver osvHar vært i tyskland på DEKRA med bilen og godkjent med 3.2, så alt ligger til rette for å godkjenne med s50b32n nå som Biltilsynet har bestemt seg for at det er åpnet for igjen.Kjapp liste over bilen:-Lakkert BMW Lemans Blau-Mtech 2 (uten vinga)-Sorte DE-Helmalet røde baklamper med svarttoning-Bygd om til E30M3 understell-KW v2 med stivere fjærer bak godkjent i DEKRA papir-S50B32 med lettet svinghjul,,chippet,rådelager byttet ifjord-Motor gått snart ikke mer enn 70.000km-Carboninnsug og carbon luftfilterbox-Motor er satt litt lenger bak enn vanlig S50 kontertering for å gi bedre kjøreegenskaper.-Syrefast Ferrita eksos med 3" stusser-Orginalt SportEvo interiør(har ratt liggende, er bare ikke på bilder)-Wiechers stabstag oppe fremme og bak-E36 M3 frembremser med performance friction skiver å klosser-Svart taktrekk-3.64 sperrediff med alpina kjølelukk. overhalt i sommer-Delrin og powerflex rundt baut" Her er et "gammelt" bilde av bilen Når jeg kjøpte denne sto bilen på OZ Futura felger med Audi brunt senter. Det første jeg gjorde var og fjerne det stygge Momo rattet og handla inn Mtech2 ratt i Alcantara. Fikk så muligheten til å kjøpe drømmefelgene, så nølte ikke med å dra til Sverige og hente de! Er disse felgene, som sto på den kjente svenske M3'n. Men selvfølgelig mistet jeg to emblem, så er på leit etter nye, om noen har liggende så gjerne ta kontakt! Skal få tatt noen bedre bilder! Planer for vinteren er å få lakkert opp fronten og bakfangeren, senke litt mer, jobbe litt med fitment. Så begynner bilen og bli meget bra igjen. mkj og DBTm3 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoddevik Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Gratulere med "ny" BMW. Ble veldig bra med BBS felgene. En av norges råeste E30er dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Denne er rå! Nye rattet og felgene sitter som et skudd. Syns futuraene ble litt fargekræsj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 lookin' good mr! blir nok bra igjen denne med litt kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Takker, bilen er jo ganske bra. Er hvertfall meget fornøyd. Veldig leken bil og kjøre, ikke værst å sitte i Sport Evo interiør heller. Slenger med noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Nye rims ble bra Jonas!!! Liker de planene dine også, for det er absolutt noe som den fortjener..! Kan du ta mål av emblemene dine? Jeg har 8stk (!!) BBS senterkopper, så om det er 4 stk bra som jeg skal ha på mine hjul, og to igjen som ser bra ut med riktig dim så skal du få to av meg Vi kan jo snakkes på fjasbokji om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Høres bra ut det, Jørgen! Er det ikke 71mm på BBS RS da mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 grattis med en nydelig e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Gratulerer med rå bil her må det følges med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Sinnssyk fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Må følge med her;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Ah, så det var du som endte med felgene til mister Granath. Ble jo helt konge på bilen de der Jeg kjøpte de forrige felgene som satt på den E30M3n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2013 Stemmer det, passer jo veldig bra til bilen og fargen, men som sagt, skal få senket den litt mer, mulig jobbe litt med camber. Vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Flott bil du har Jeg griner ikke om du skifter girkule heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå