Gå til innhold

Min 123d Performance (Nürburgring reisebrev s29)


Papperboy
 Share

Anbefalte innlegg

je veide aldri Performancefelgene og de er jo solgt RNJ kan vel veie de for meg da..

så får ikke helt sammeligningsgrunnlag.. men de er ihvertfall veldig gode å kjøre med.. (etter å ha hvert blindet av å kjøre med piggdekk noen måneder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr.stille: takk :) som martin sa blir vi nok en grom rekke som triller nedover til Mekka :)

 

316: ja deilig at den er i gang igjen, fikk et lusent tilbud på 8000,- pga det var det han hadde i egenandel på motorforsikringa si.. lusent fordi han fortsatt trodde dette skulle koste meg 50.000ish. men siden det endte opp med å koste meg rundt 25.000,- så syntes jeg ikke det var SÅ ille var jo aldri ute etter å blø han på noe måte.. var jo ikke hans skyld heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RNJ synes det ble bra jeg.. bitte litt senk så er du i mål i mine øyne :)

 

Nix - senk er ikke noe for meg. Vil bevare bilen original!

 

je veide aldri Performancefelgene og de er jo solgt RNJ kan vel veie de for meg da..

så får ikke helt sammeligningsgrunnlag.. men de er ihvertfall veldig gode å kjøre med.. (etter å ha hvert blindet av å kjøre med piggdekk noen måneder)

 

Enig i at felgene er lette for størrelsen. Jeg kan gjerne veie når de er av bilen neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nix - senk er ikke noe for meg. Vil bevare bilen original!

 

Jeg har M-understell dempere, fjører og stab-stag til 130i liggende. Har gått 90'  Det hele er ditt for en tusenlapp. :) Fjærbeina framme er komplett med topplager og fjører montert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har M-understell dempere, fjører og stab-stag til 130i liggende. Har gått 90'  Det hele er ditt for en tusenlapp. :) Fjærbeina framme er komplett med topplager og fjører montert.

 

Takk for tilbuddet men inntil videre så beholder jeg bilen slik den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...