Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte ned tune fordi vi la inn ny programvare på søndag for å unngå kuttene jeg hadde på rudskogen.. men det endte med å gjøre vondt værre så da fikk jeg johan til å sende meg orginal programvare for å få kjørt som jeg vil :)

Skrevet

Desverre kjørte jeg feil i danmark og klarte aldri å ta igjen martin igjen.. samtidig som at jeg ikke kunne gi full gass.. så hadde ganske laber toppfart.. max uflaks egentlig.. :/ lurer på om det er ladetrykkslekkasje som gir kuttene..

Skrevet

aner ikke hva det ville utgjort sikkert ikke så mye men hadde kanskje hvert vanskeligere å fått til.. vinner nok litt på M3 bærearmene.. kanskje litt under 9... men er egentlig umulig å si sikkert.. kjørte jo med standard effekt og M-tech understellet er ikke så dårlig.. og orginalfelgene med bridgestone potenza (som er orginal dekket) er ganske bra..

men jeg lå veldig jevnt på rundt 8:50 hele dagen var bare trafikken som gjorde om jeg fikk dårligere eller bedre runde.. vet jeg har mere å hente i angsten og hoppet ved adnau forest-.. da jeg var raskere der andre dagen men ikke fikk noen Cleane runder..

bilen var veldig behagelig å kjøre rundt der og følte ikke at jeg satsta liv og lemmer.. men hadde kanskje hvert værre orginalt..

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

 

 

man ser at kjedet har strekt seg.. min lille teori uten noen som helst fakta oppbacking er at de nye vinterhjula var så myke at antispinn'en slo inn hele tiden, så motoren ble gående å lugge på effekten som igjen ga ekstra påkjenning på et allerede slitt kjede som gjorde at det røyk når det gjorde....

 

moralen i historien er: SKRU AV DEN HELVETES ANTISPINNEN ;)

 

 

 

Tror nok jeg må skuffe deg der. Selv om hjulene starter og stopper er det BESTANDIG "drag" i registerkjedet så lenge motoren går. Dette sørger ventilfjærene for.

 

 

 

 

ahj, on 15 Jan 2014 - 15:07, said:

Det er flott at det ordner seg Sa de noe om hva som er galt? Blir det porting av toppen?

 

Har du sett kanalene på en slik topp? Skal du porte en slik, da bør du jaggu ha gjort hjemmeleksa. Slike topper er jo utelukkende laget for å lage swirl, og ikke flow.

Skrevet

Tror nok jeg må skuffe deg der. Selv om hjulene starter og stopper er det BESTANDIG "drag" i registerkjedet så lenge motoren går. Dette sørger ventilfjærene for.

 

 

 

 

 

Har du sett kanalene på en slik topp? Skal du porte en slik, da bør du jaggu ha gjort hjemmeleksa. Slike topper er jo utelukkende laget for å lage swirl, og ikke flow.

Jeg har ikke sett en slik topp og jeg er ingen ekspert. Men spurte for det.

Og hvorfor bringer du opp noe slik nå, 7 mnd etter at det er skrevet?

Skrevet

Jeg har ikke sett en slik topp og jeg er ingen ekspert. Men spurte for det.

Og hvorfor bringer du opp noe slik nå, 7 mnd etter at det er skrevet?

 

Fordi at da det ble skrevet så jeg det ikke ;)

  • 2 weeks later...
Skrevet

Ja selvfølgelig har kjedet belastning hele tiden men det vil jo uansett ha en påkjenning da den skal drive 2 kamaksler og dieselpumpa og accelerering av denne massen vil jo gi mere påkjenning en å bare holde farten både når motoren går opp og ned i turtall

  • 2 weeks later...
Skrevet

Kom tilfeldigvis over denne. utrolig kul 1-serie!

 

Blir nok verdt å vente på lakker`n, for denne fangeren blir dritkul på bilen din :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...