Papperboy Skrevet Februar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2014 da var felger bestillt og betalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 og da var toppen ferdig hos motorteknikk og hentes i morgen og delene ligger på GS Bildeler så da har jeg alt jeg trenger for å komme i gang Benjamin Kristiansen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 da begynner ting å komme inn fra Ebay shopping spree'en min 40w Angeleyes LED pærer og obd2 kabel så jeg kan programere litt gøye ting for eksempel at park og grøft er daytime running ligths som basicly vil si at jeg aldri trenger å bruke annen lysbryter enn fulltlyset fra nå av er også mye annet gøy man kan kode.. mye å lære og mye gøy man kan gjøre så har jeg satt meg opp på gruppekjøp på parts24 på 1M look fanger men sotede grøftelys har du lyst på sykt billig M-tech eller noe sånnt har parts24 gruppekjøp her på forumet som man får fangere skambillig.. fikk pris på 2200kr for fanger MED grøftelys.. meld dere på dere også så går det fortere.. også veldig billige coilovers der løp å kjøp http://bimmers.no/topic/776816-interesse-for-partikj%C3%B8p-av-st%C3%B8tfangere/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2014 da ble det litt skruing på torsdag noe som ble akkut stoppet.. først gjøre rent og pent tørker over alt med bremserens også la vi på topppakningen og den obligatoriske ingefærølen som min Mekaniker kompis (aka Fik) sin favoritt da planen for dagen var å sette på toppen gikk det til helvete da vi fant ut at det manglet en topplokksbolt i pakka.. samtidig som jeg venter på den siste ventilløfteren som jeg forlebig ikke har fått noe ETA på.. begynner å bli litt lei av å vente mener jeg.. men målet er å sette motoren i bilen neste helg.. så får vi bare se hvordan det går så har jeg begynt å trene litt på ringen på GT6 også.. bare "ADD'e" meg hvis dere vil Papperboy69 god fredagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Litt av en jobb dere gjør. Synd det skjedde så kort tid etter at du kjøpte bilen, men regner med du får det relativt bekymringsfritt fremover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2014 haha ja.. jeg har også lært utolig mye om bilen da.. føler meg nesten like kyndig som på E36 og M50 haha er faktisk en veldig fin motor å bil å skru på.. det begynner liksom litt sånn at men ser hva noe er men ikke alt også er det et helvetes rot under innsuget... men mens man lærer ting så blir det bare mindre og mindre rot desto mere du vet hva er og gjør haha men er jo ikke bare kjede som kan ryke da får sikkert nok å bryne meg på etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 noe nytt her i gården da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 toppen er på men mangler deler fra GS jeg håpet egentlig å få satt i motoren i helga... men mangler noe deler så det spørs om de kommer i morgen eller ikke.. men skal ihvertfall få gjort så mye så mulig med de delene jeg faktisk får.. ligger litt på den siste ventilløfteren jeg mangler.. for uten den får jeg ikke satt på kammene eller siste kjedet.. men jeg kan få satt på mye da koblet mye kontakter og kanskje satt på innsug og turboer og da begynner det å ligne noe Men vi får se hva helgen bringer fikk foresten pedalsettet jeg bestillte fra kina i går.. er så gøy når de faktisk pakker inn pakken min og skriver value 10$ Gift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 forresten veldig merkelig moment man skal skru til toppen med først alle i 70nm løsne alle 180 grader skru til 50nm på alle skru til 120 grader på alle skru til 120 grader på alle en gang til selvfølgelig i en spesiell rekkefølge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Tøft:-) Hvordan gikk det med felg salgene dine da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 det gikk veldig bra solgte vel begge felgene på 4 dager eller noe fikk 9500 for de så de dekker faktisk apex felgene som skal komme i morgen hvis de ikke blir sittende fast i tollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 da har jeg hvert å henta massa kjedelige deler på GS.. men nå har jeg alt for å få satt sammen motoren også en "liten" pakke fra ussa så nå blir det mye morro fremover skal skru som en gud i helga å håper å kunne kjøre den til Hafjell neste helg må få lov til å være litt optimist også MrQuiet reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 støtter optimismen Sent from my T18+ using Tapatalk Papperboy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Gleder meg til å se de på bilen... Håper egentlig ikke det blir sååå gromt, for da blir det dyrt for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 Gleder meg til å se de på bilen... Håper egentlig ikke det blir sååå gromt, for da blir det dyrt for meg hehe gromt blir det uansett de veier omtrent ingenting men de var jo ikke så dyre.. ihvertfall ikke når du og mr quiet snakker om å bruke 4 lapper på bremseklosser kom på ca 9 lapper omtrent.. har ikke helt regna 100 på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå