Gå til innhold

Min 123d Performance (Nürburgring reisebrev s29)


Papperboy
 Share

Anbefalte innlegg

post-42885-0-17527900-1391630462_thumb.j

da begynner ting å komme inn fra Ebay shopping spree'en min :P

40w Angeleyes LED pærer

og obd2 kabel så jeg kan programere litt gøye ting :)

for eksempel at park og grøft er daytime running ligths som basicly vil si at jeg aldri trenger å bruke annen lysbryter enn fulltlyset fra nå av

er også mye annet gøy man kan kode.. mye å lære og mye gøy man kan gjøre :)

 

så har jeg satt meg opp på gruppekjøp på parts24 på 1M look fanger men sotede grøftelys

 

har du lyst på sykt billig M-tech eller noe sånnt har parts24 gruppekjøp her på forumet som man får fangere skambillig..

fikk pris på 2200kr for fanger MED grøftelys..

meld dere på dere også så går det fortere..

også veldig billige coilovers der :)

 

løp å kjøp :)

http://bimmers.no/topic/776816-interesse-for-partikj%C3%B8p-av-st%C3%B8tfangere/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da ble det litt skruing på torsdag

noe som ble akkut stoppet..

først gjøre rent og pent :)

20140206_165357.jpg

20140206_165401.jpg

tørker over alt med bremserens

20140206_172544.jpg

også la vi på topppakningen og den obligatoriske ingefærølen som min Mekaniker kompis (aka Fik) sin favoritt

20140206_172801.jpg

 

da planen for dagen var å sette på toppen gikk det til helvete da vi fant ut at det manglet en topplokksbolt i pakka..

 

samtidig som jeg venter på den siste ventilløfteren som jeg forlebig ikke har fått noe ETA på.. begynner å bli litt lei av å vente mener jeg.. men målet er å sette motoren i bilen neste helg.. så får vi bare se hvordan det går :P

 

så har jeg begynt å trene litt på ringen på GT6 også.. bare "ADD'e" meg hvis dere vil Papperboy69

god fredagskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha ja.. jeg har også lært utolig mye om bilen da.. føler meg nesten like kyndig som på E36 og M50 haha :P

er faktisk en veldig fin motor å bil å skru på.. :)

det begynner liksom litt sånn at men ser hva noe er men ikke alt også er det et helvetes rot under innsuget... men mens man lærer ting så blir det bare mindre og mindre rot desto mere du vet hva er og gjør :P haha :P

men er jo ikke bare kjede som kan ryke da :P

får sikkert nok å bryne meg på etterhvert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

toppen er på :) men mangler deler fra GS jeg håpet egentlig å få satt i motoren i helga... men mangler noe deler så det spørs om de kommer i morgen eller ikke.. men skal ihvertfall få gjort så mye så mulig med de delene jeg faktisk får.. ligger litt på den siste ventilløfteren jeg mangler.. for uten den får jeg ikke satt på kammene eller siste kjedet.. men jeg kan få satt på mye da koblet mye kontakter og kanskje satt på innsug og turboer og da begynner det å ligne noe :)

20140211_204204.jpg

 

Men vi får se hva helgen bringer :)

 

fikk foresten pedalsettet jeg bestillte fra kina i går.. er så gøy når de faktisk pakker inn pakken min og skriver value 10$ Gift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg hvert å henta massa kjedelige deler på GS..

men nå har jeg alt for å få satt sammen motoren :)

også en "liten" pakke fra ussa :D

post-42885-0-28029900-1392374055_thumb.j

post-42885-0-97144100-1392374056_thumb.j

post-42885-0-25650000-1392374058_thumb.j

 

så nå blir det mye morro fremover :) skal skru som en gud i helga å håper å kunne kjøre den til Hafjell neste helg :)

må få lov til å være litt optimist også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se de på bilen... Håper egentlig ikke det blir sååå gromt, for da blir det dyrt for meg :P

 

hehe gromt blir det uansett de veier omtrent ingenting :P men de var jo ikke så dyre.. ihvertfall ikke når du og mr quiet snakker om å bruke 4 lapper på bremseklosser :P

kom på ca 9 lapper omtrent.. har ikke helt regna 100 på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...