Papperboy Skrevet November 19, 2013 Forfatter Share Skrevet November 19, 2013 mads: ja får nok det men er jo litt sent nå som feilen faktisk er fikset da.. er jo bedre register på de nye motorene.. R.Andersen ja stemmer det.. er det som er i signaturen min står 325i men er jo M3 motor så kaller det m3 dette er ikke så gromt som ditt prosjekt men mere sånn bang for buck prosjekt som skal gi mye glede for lite penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Hehe, ja... Si fra når du får svar av selgeren, krysser fingrene for deg Fredrik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet November 19, 2013 Forfatter Share Skrevet November 19, 2013 selgeren har sagt at han ikke er villig til å ta noe ansvar men har meldt saken til forbrukerrådet så kanskje det blir en litt anen tone da da la jeg krav på hele verkstedregninga på 98.000 nok så da blir det sikkert mere fristende å gå med på 32500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2013 saken er fortsatt hos forbrukerrådet å har ikke hørt noe serlig mere derifra.. men jeg og min mekaniker kompis har bestemt oss for å ta av toppen på bilen for å se hva som er ødelagt og om det kan lønne seg å sende inn toppen til overhaling.. så sant den ikke har tatt med seg bunndelen da.. det kan gjøre ting betraktlig billigere for meg krysser fingrene.. skruing settes i gang i romjula på andre siden har jeg og martin lagt noen vage planer om å delta på denne trackday'en http://www.destination-nurburgring.com/ (den står på forsiden) må si disse planene gjør så jeg gleder meg enda mere til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Krysser fingrene Fredrik, håper det bare er 'bagateller' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2014 da var jeg endelig i gang.. og en god økt var det siden vi begge var ganske iverig med å begynne så så motorrommet sånn ut etter bare noen minutter så var det bare å dra ned kassa.. gikk veldig lett panseret måtte av som dere ser så blir det ganske god plass bare man fjerner deksler og elvifte osv og etter da alt er koblet ut så er det bare å dra den opp da... så da står den der uten motor mellomaksel eksos gir panser og deksler.. alt gikk egentlig kjempe bra i dag.. ingen større problemer vi møtte på.. og jeg må også si at å skru 1-serie er ganske enkelt Vi håper å få sendt inn toppet til overhaling i løpet av uka begynner å dmontere ting på toppen i morgen.. god helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2014 noen som vet om dette er performance intercooleren eller om det er orginal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Godt å se at det blir bil igjen av denne også! Lykke til med topp-jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2014 Kommer til å sende toppen til overhaling gjennomlysing trykktesting osv.. orker ikke den jobben selv da jeg vil at det skal virke når jeg er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Se her ja. Har du kjøpt inn ny motor, eller skal du overhale den gamle? Godt du har det enkelt med å skru på denne. Min har vært ett helvete. Spesielt fremdemperene. Det var ett mareritt. Håper du får den på veien snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2014 har ikke kjøpt in ny motor.. planen er nå å ta av toppen og sende den inn til overhaling.. så bare håper jeg stemplene er hele etter ventil kræsjen men sliter nå med å få ut injectorene siden de sitter som et helvete.. ringte Bmw å hørte hva de skulle ha for å dra de ut.. og de skulle ha ikke mindre enn 2500kr for det.. og siden det er nettop hva verktøyet koster så kjøper jeg heller verktøyet å gjør det selv.. bare håper jeg ikke ødelegger en injector da de koster skjorta er vel 5 lapper per.. :/ jeg har ikke tatt ned fremdemperen enda men tror det skal gå bra men nå er jeg så heldig at når jeg skrur har jeg bokk og et arsenal av verktøy og en mekaniker til å hjelpe meg med alt jeg ikke får til selv.. så tipper det skal gå bra å få på KW v3'ene mot våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Hjelper på det. Selv er jeg bare hobby mekaniker, og handler inn det jeg trenger i forkant av en jobb. Lærer mye selv om det tar tid. Blir nok bra med kw settet. når i juli tenker dere på ringen tur? Vurdert performance striper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2014 tenkte på denne trackday'en http://www.destination-nurburgring.com/ har selvfølgelig vurdert det men kunne heller tenkt meg en stripe over bilen noe alla den 1 serie Tii på gt5/6.. men det er vel noe av det siste som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Hehe.. det så dyrt ut:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2014 tja.. hvis man skal sammenligne med turistenfhart.. så er det ikke så ille egentlig.. man må bare kjøre mere for at det skal lønne seg. nå er det vel ca 250kr runden (litt mindre men for enkelhetens skyld så sier vi 250) da må man kjøre 40 runder for at det skal bli samme prisen.. og man har 2 dager på det.. men fordelen er det at man slipper motorsykkler turistbusser og andre idioter.. og det er verdt litt det også.. eneste som er risky er jo at det KAN plutselig være drittvær og da er det såfall ikke hvert pengene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå