Kristiansan'årn Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Behold henger festet på du hadde avtagbart på min men det var rusta dønn fast, kappa bare av hele kula og skrudde av ramma til henger festet, hadde kjøpt M5 fanger uten hull til henger festet meget fin bil og farge, sikla e del på denne når jeg kikka på første bil hadde faktisk bildebe av denne lagra på mobilen en stund Ang felger syntes jeg og skal ha selv : Hamman PG1 3 delte med 9.5 forran og 11.5 bak > Evt bbs rs 18, 3 delte ganske skjeldene men også ganske gromme Ang kat så kjøper du selvfølgelig fra koed (billig nytt ) eller gs/orginal forhandler (dyrt nytt) Ta en telefon til de så hjelper de deg godt Fortsett med å holde den tipp topp som du gjør så har du en fin bil i mange år til sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Noen gode felg forslag: http://www.bimmers.no/index.php?/topic/770477-3Delte-RH-felger-18" Litt forskjellig http://www.bimmers.no/index.php?/topic/774040-2set-bbs-rs-17",-Schnitzer-rennsport-17"x10,-alpina-18" Som svergis snakka om, rondell: http://www.bimmers.no/index.php?/topic/772897-18"-Rondell-d5818" Rondell d58 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Regnsensor? Imponerende på en E34! Fin bil, ser ut som den har hatt eiere som har brydd seg ! Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girspaken Skrevet November 28, 2013 Forfatter Share Skrevet November 28, 2013 Tusen takk for gode ord Legger ut bilde når oppgraderingene kommer på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Flott bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girspaken Skrevet November 29, 2013 Forfatter Share Skrevet November 29, 2013 fant ut for en time siden at radiatoren min lekker litt blir handlet nytt kjølesystem i morgen og montering vil bli i løpet av uken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girspaken Skrevet November 29, 2013 Forfatter Share Skrevet November 29, 2013 da er kjølesystemet bestillt hos GS med ny radiator, ekspansjonstank, slanger pakninger og o-ringer, pakken kommer neste uke jeg har også byttet bateri på bilen i dag, valget falt på et Borch Silver 63ah med 610ah som startstrøm dette mener jeg er et meget godt valg for biler med sekser som trenger litt kraft for å starte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girspaken Skrevet November 30, 2013 Forfatter Share Skrevet November 30, 2013 da var det bensinpumpehavari også kjenner jeg begynner å bli litt drittlei nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 da var det bensinpumpehavari også kjenner jeg begynner å bli litt drittlei nå... Uffda, har ennå ikke hatt noe uforutsett, som jeg ikke kan fikse på stedet. Kjedelig :/sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Det var en over gjenomsnittet pen touring ja,grattis;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girspaken Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2013 tusen takk for supre tilbakemellinger alle sammen har nå fått satt inn ny bensinpumpe så nå er problemet løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Godt ting løser seg etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girspaken Skrevet Desember 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2013 ja, det går da fremover ettervært.. det værste som kan skje er at jeg må bytte ut hele bilen men det er ikke så farlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå