Gå til innhold

[Solgt] Min 2007 E92 335i "Hartge" | foliert matt blå metallic side 7

Omnislash
 Share

Anbefalte innlegg

Synes 27.000kr var ganske stivt. Kan være at det ikke er så mye konkurranse i området. Men sa bør han gjøre en ekstremt bra jobb også. Scandinano holder til i Drammen. Går fort 3 dager, så kan bli litt langt unna. Men de er flinke.

Ikke tror jeg at det er stor forskjell i prisen på E92 og E91.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes 27.000kr var ganske stivt. Kan være at det ikke er så mye konkurranse i området. Men sa bør han gjøre en ekstremt bra jobb også. Scandinano holder til i Drammen. Går fort 3 dager, så kan bli litt langt unna. Men de er flinke.

Ikke tror jeg at det er stor forskjell i prisen på E92 og E91.

Ingen problem med noen dager uten bilen da jeg har familie i den kanten så det hadde gått fint , mulig jeg tar kontakt med Scandinano.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Okey. takk for hjelpen!

Jeg må sette meg ned å lese litt på dette skjønner jeg, er ganske grønn på dette :P

Merkelig at de ikke kommer med alternative løsninger fra BMW når det da åpenbart finnes.

Stemmestyringen er forsåvidt på tysk nå, så har ikke akkurat brukt den så mye.

Ser på din tråd at du har en mye mer moderne navi-enhet, har ikke lest detaljer ennå - så antar at man må bytte enheten for å få det siste, eller er dette en software-oppdatering?

Kunne ihvertfall tenkt meg muligheten til å slippe å bruke AUX mer enn nødvendig. Harddisk hadde selvsagt vært genialt, men da må man vel bytte ut som du har gjort, og det er vel ikke akkurat gratis ;)

Så da er vel denne USB-løsningen du har presentert for meg det rimeligste og enkleste å gjøre.

Bare så du vet det, så kan jeg fikse CIC for deg :) Hehe nyeste navien. Kompis pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Noen som vet om dette er verdt pengene med original forsterker? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=14969&katid=1306&id=

Har det logic 7 Harman/Kardon anlegget ( det nest dyreste )

Vurderer også Dension 500BT for Dab og flere tilkoblinger / USB og bruker ikke CD veksleren

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=14677&katid=1124&id=

Sist men ikke minst er der noe å hente på en DAC siden mesteparten er spotify jeg spiller ifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg enig i, det er ganske god lyd til å være et originalanlegg. Har stilt inn det som kan stilles inn tipper jeg. Har Focal høyttalere i huset også, så jeg vet hva Focal er godt for. Bare usikker på hvor mye forskjell det utgjør med Logic7 settet (mtp begrensninger i forsterker)

Glemte å nevne at Spotify spilles via Aux-kabel så det er derfor jeg lurte på om noen hadde erfaring med DAC  (Digital to Audio Converter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin farge på folien, minner litt om Estoril blå :applause:

Takk takk, ja i noen lyssettinger så gjør den det ;)

Dersom du har spotify premium så kan du endre på music quality. Jeg satt den på extreme, og da mener dem at man skal få 320 kbps kvalitet.

Stemmer det, kjører alltid Extreme / 320 kbps. Men synes fortsatt det er ganske stor forskjell på CD-kvalitet og spotify. Bare undres om det vil ha noen hensikt med en DAC mellom telefon og aux kabel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, kjører alltid Extreme / 320 kbps. Men synes fortsatt det er ganske stor forskjell på CD-kvalitet og spotify. Bare undres om det vil ha noen hensikt med en DAC mellom telefon og aux kabel.

Har du mulighet for USB, Bluetooth eller Snap-in adapter i bilen? Kanskje noen av disse vil gi en bedre kvalitet, jeg har en følelse av at USB i lightning-porten på min iphone gir en ganske bra lyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...