Gå til innhold

Bytte girspake E61 LCI


magnus1982
 Share

Anbefalte innlegg

Jasså?:) Henta den i Oslo på Høvik. Litt mer og velge i når man leter litt utafor Trondheim. Veldig fornøyd med alt utstyret :) Men synes den er litt treg da. Uvant med disel :P Må vel finne ut hvem som er flinkest på tuning i Trondheim snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det var den som jeg også så på. Stod på Høvik ja!

Utrolig artig/rart at enda en fra Trondheim så på samme bilen.

 

Men det er da rimelig kvikk er den ikke? Synes nå min er det da. Men jeg hadde 520d før da med 136hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, snedig opplegg. Jeg fikk kjøpt den for 285 000. Har du handlet nå nylig? Vært Intr. og fått vite hva bilene på finn.no egentlig blir solgt for. Kan vel ikke klage, men alt er vel relativt. Ser det ligger en del kurrante femmere med firehjulstrekk på finn for tida. Spent på om jeg kommer til og savne firehjulstrekk. Kom fra 2,7 bensinmotor og biturbo på 250hk. Fra 100km/t gikk den bedre. Under hundre er BMW'n raskere pga raskere girkasse. Savner litt gassrespons. Tuna en e36 med toliters disel hos ES tuning for noen år siden. Fikk ca tusen omdreininger ekstra med drag. Men det er vel en helt annen type motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg var usikker på om jeg ville ha uten m-sport, så derfor slo jeg den fra meg.

Han gikk ned på pris ganske bra da, startet jo på 339,- tror jeg.

 

Jeg kjøpte min for 335,- avertert til 342,-

Men den stod på Jakobsli da.

 

Om du kommer fra 250 bensin hester så forstår jeg din misnøye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja. Først hadde jeg limit på 200 for egentlg sku jeg ikke bytte bil. Så ble 250 og etterhvert 300. Hehe, typisk. Den som stod på Jakobsli var fin. Litt sugen på og bytte fanger forran og skjørt samt rattet jeg. Rattet ser sååå jævlig nittitalls ut. Har du planer om tuning da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde limit på 300, men måtte gått litt over da det var noen ting jeg måtte ha...

 

Jeg har ikke tenkt på tuning enda, da jeg synes den går godt nok. Som sagt, jeg kom i fra 136hk 2001 modell. Så alt var bedre :)

Nuvel, jeg tenker dog på å skifte girolje på kassen da, min har jo gått 87kkm.

Men TRF er jo min tanke mht tuning da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grubler litt på oljeskift jeg også. Må til østersund for flushing da. Verken strandveien eller sulland har utstyr til det. De mente forresten at det holdt med oljeskift på 150' om man ikke har kjørt med henger da jeg snakka med strandveien. Hva er TRF?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TRF er en her inne som driver på med tuning på BMW. Søk han opp.

 

Sier du det altså, Østersund altså. Det var rare greier, men men må jeg dit så må jeg dit. Synes min bil girer hardt noen ganger i byen med lite gass, mens på landeveien med mye gass så girer den mykt å fint. Rare greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...