Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker vel 17", men mulig at 18" også fungerer bra?!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Mine rondeller var 18" 8,5 foran og 10" breie bak. Var gullegod og kjøre iallefall. Men såklart comforten blir jo enda bedre med 16 eller 17"

Skrevet

Flott bil.hadde jeg hatt denne,skulle den vært 100% original med originale hjul.

Men som sagt så er disse meget pene med kantfelg.

Skrevet

Det er nok det som er planen.

Hvor er det man gjør de beste funnene på original felg?

Om jeg ser på bruktmarkedet..... Hvilke biler bruker samme felger, slik at jeg lettere vet hva som passer?

Med bredde så tror jeg 235 er bra. Passer 235 bra fremme også tro?

Tenker nok 17" felg, og muligens 18", men er ikke sikker.

Takker for alle tips og råd i sakens anledning.

Ellers så er det litt rust langs hjulbuene bak.

Noen som vet hva jeg kan forvente av priser for å få fikset, og lakkert dette?

Skrevet

Det er nok det som er planen.

Hvor er det man gjør de beste funnene på original felg?

Om jeg ser på bruktmarkedet..... Hvilke biler bruker samme felger, slik at jeg lettere vet hva som passer?

Med bredde så tror jeg 235 er bra. Passer 235 bra fremme også tro?

Tenker nok 17" felg, og muligens 18", men er ikke sikker.

Takker for alle tips og råd i sakens anledning.

Ellers så er det litt rust langs hjulbuene bak.

Noen som vet hva jeg kan forvente av priser for å få fikset, og lakkert dette?

Det kommer helt ann på om du vil ta det sort eller hvitt hehe. Har en del gode kamerater som er utrolig dyktige.

Selv ga jeg 1200 for lakkering av 2 framskjermer og listene under lyktene. Så du får bare gi beskjed så kan jeg hjelpe deg og avtale eventuelt:)

• 4 weeks later...
Skrevet

Greier ikke helt å bestemme meg, men det er ikke noe som haster heller. Nå er det snart jul, og mye annet som må prioriteres :-)

Skal ta litt etter litt, og har noe rust som må tas. Jeg har dessverre ikke garasje eller lokaler selv, så jeg er prisgitt andre for slike jobber.

Ellers så sendte jeg forespørsel for en liten tuneup og service til snapdrive i dag, og ramlet nesten av stolen når jeg så hva de skulle ha for dette, så jeg kommer nok til å ta mesteparten selv når været blir litt mer stabilt. (Nesten 900,- bare for å skifte bensinfilter :-o) totalt kom litt småting og fiks på nesten 9000,-

Sent from my iPad using Tapatalk

Skrevet

Hei!

Pen bil du har her! Har virkelig sansen for E32  :grin: Du må få tak i noen retrofelger ja, helst med litt kant, hadde kledd denne ypperlig! Men jeg tror nok også 19" blir litt drøyt! Men dette finner du ut av  :smile: Ellers har du en nydelig farge!

Følger med her videre!  :-P

Skrevet

Takk for det :-)

Ja det blir nok kanskje litt drøyt med 19" :-o kanskje jeg skal se etter 18" da.

Når det kommer til fargen, så er vel denne sammen med grønn metalic (husker ikke navnet på den originale mørke grønne), samt en nøyere nyanse av blått mine favoritter på BMW.

Planen er å holde denne så "clean" som mulig. Og kommer til å bytte ut og freshe opp småting i interiøret. Nye brytere etc. Trepanelet må nok ha seg et strøk med olje etc ;-) kanskje jeg oppgradere lys i interiøret også, samt bytter dette til LED.

Rusten og lakken må jeg nok ha hjelp til, så det får komme når været er bedre :-)

Sent from my iPad using Tapatalk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...