Gå til innhold

Norges beste bmw fylke!

Share

Anbefalte innlegg

Ble nysgerrig på dette da hjembyen min krs har dårlige veier og masse bompenge avgift og rushtids avgift.

Så!

Kunne tenke meg å finne norges beste bmw fylke, god asfalt, minst fartsdumper, lite bommer, fotobokser, lite politi, artige veier osv osv. Ting som gjør det å ganske chill å kjøre bil, entusiast greier ;)

Kjør!

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at begrepet "fylke" virker litt kunstig hvis man vil finne de mest interessante veiene å kjøre på. Landsdel gir mer mening og da er det liten tvil om at nordvestlandet inkl. Langfjellene/Jotunheimen samt kanskje et par av dalene sydover (f.eks Numedal) skårer høyt i min bok. En god referanse er etter min mening diverse ruter som er populære blandt motorsykkelentusiaster. De kjører gjerne på mindre veier med liten trafikk og som har mange svinger samt godt veidekke. Bare et tips... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes vi har mye bra veier her i Agder fylkene jeg, vi har fine innlandsveier, lite bytrafikk og "den Sørlandske Autobahn" (4 felts E18 Kr Sand-Grimstad) for de som vil strekke ut litt ;) Også har vi en relativt kort og bar vinter (med unntak) som forlenger kjøresessongen :)

Gamle E18 mellom Grimstad og Kr Sand er også en flott og øde kjørevei, nesten som Nurburgring ;) Flott veidekke, brei veibane, flotte kurver og fine å oversiktlige stekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...