alner Skrevet November 20, 2013 Forfatter Share Skrevet November 20, 2013 En liten oppsummering i en liten film http://www.youtube.com/watch?v=ADKWc8nAZIU&feature=youtu.be Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Glem den siste setningen i filmen! Kan da på ingen måte mene at du vil ha den helt hvit og kjedelig? Kjør på videre med dekaler! Gleder meg til resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alner Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 ok, Du får viljen din.. Se siste utvikling her: bildefilm http://www.youtube.com/watch?v=5Tk9ivwNq7o&feature=youtu.be bilde -Erik- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 TØFT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Uææ!! Fy faen, ser utrolig bra ut veldig fornøyd med at du tok til fornuften alner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Gromt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Lekkert!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Dette ble helt konge, ser ut som en real snutmagnet men! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Veldig bra nå mangler du bare en liten spoiler på bakluken så er du i mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsf Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Ble tøft med denne typen Warsteiner dekor ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Sweet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Det der ble veldig tøft. Men kan jeg få spørre hvorfor du godtok en skjøt midt på stolpen bak. Det hadde kostet dem et par min ekstra å legge den helt fram til panseret, og du hadde sluppet en iriterende sjøt som samler drit og ser teit ut. Greit nok at du gjerne ikke ser den nå med dekaler på, men tar du de av blir det litt teit. Men stilig ble det. Ville nå bare spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Det der ble veldig tøft. Men kan jeg få spørre hvorfor du godtok en skjøt midt på stolpen bak. Det hadde kostet dem et par min ekstra å legge den helt fram til panseret, og du hadde sluppet en iriterende sjøt som samler drit og ser teit ut. Greit nok at du gjerne ikke ser den nå med dekaler på, men tar du de av blir det litt teit. Men stilig ble det. Ville nå bare spørre. Det lurte jeg og på.. På min E39 er hele bakskjermen og opp på C-stolpen og fram i ett stykke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alner Skrevet Desember 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2013 Det der ble veldig tøft. Men kan jeg få spørre hvorfor du godtok en skjøt midt på stolpen bak. Det hadde kostet dem et par min ekstra å legge den helt fram til panseret, og du hadde sluppet en iriterende sjøt som samler drit og ser teit ut. Greit nok at du gjerne ikke ser den nå med dekaler på, men tar du de av blir det litt teit. Men stilig ble det. Ville nå bare spørre. Det der ble veldig tøft.Men kan jeg få spørre hvorfor du godtok en skjøt midt på stolpen bak. Det hadde kostet dem et par min ekstra å legge den helt fram til panseret, og du hadde sluppet en iriterende sjøt som samler drit og ser teit ut.Greit nok at du gjerne ikke ser den nå med dekaler på, men tar du de av blir det litt teit. Men stilig ble det. Ville nå bare spørre. Joda det skal jeg si. Fikk det veldig billigt pga det var læring som skulle gjøre mesteparten...., og da godtar jeg mer siden det nesten var gratisHar tatt av en del av merkene, hele flagget blant annet. Ble litt for mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Har felgene tatt i skjermkanten forran, eller slipper folien? Syntes bilen var penere med komplett dekor, nå blir den litt amputert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå