JulianK Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 Utrolig nydelig bil var nedom på Autostrada på Mandagen for å bytte inn bilen i en E60 og da var Carbonswartz en av alternativene, men syntes det virket veldig blått også, men på bildene dine virker den jo helt svart? åssen er den fargen egentlig? mer blå i sollys kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Juli 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2014 Den er Svart til lyset treffer bilen så kommer den nydelige perlemorblå fargen og blå om dagen når det er lyst ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 Hmm jøss, ja den virker jo veldig ålright! fikk ikke se bilen annet enn på bildene, men da var den jo knall blå hehe får håpe de får ordnet med en av de to, er litt gira på E60 nå ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Juli 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2014 Bare å kjøpe deg e60 kommer ikke til å angre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 Hehe, ja får finne en rett en der borte! er ikke så happy for å bytte inn E92'n heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Juli 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2014 Hehe:) (y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Slik er den i dag før Cheramic pro etter Cheramic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Hvordan senk har du? Kun fjærer? Er i ferd med å handle e60 M5 å den skulle jeg gjerne hatt litt lavere. Ikke så lav som din men vil ha den litt lavere enn originalt. Ser GS selger H&R 35/20 senkefjærer. Aldri kjøpt kun fjærer før, alltid kjøpt komplett men vil ikke ødelegge den lille komforten som er der Tenker bare på demperne... Sies vel at di ikke holder lenge med lave senkefjærer? Men burde gå greit med 35/20? H&R er vel tuv på å? Sto H&R fjærer på E39 M5 jeg hadde å demperne der var hvertfall tipp topp fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Jeg kjører med H&R 35/35mm på min E60 og dette gir en perfekt høyde foran og bak. Fjærsettet leveres med TÜV og er like komfortabelt som med originalt oppsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Jeg kjører med H&R 35/35mm på min E60 og dette gir en perfekt høyde foran og bak. Fjærsettet leveres med TÜV og er like komfortabelt som med originalt oppsett.[/quote Knall! Ser GS kun har et sett igjen til M5 så. Blir nok perfekt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Oktober 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2014 Hvordan senk har du? Kun fjærer? Er i ferd med å handle e60 M5 å den skulle jeg gjerne hatt litt lavere. Ikke så lav som din men vil ha den litt lavere enn originalt. Ser GS selger H&R 35/20 senkefjærer. Aldri kjøpt kun fjærer før, alltid kjøpt komplett men vil ikke ødelegge den lille komforten som er der Tenker bare på demperne... Sies vel at di ikke holder lenge med lave senkefjærer? Men burde gå greit med 35/20? H&R er vel tuv på å? Sto H&R fjærer på E39 M5 jeg hadde å demperne der var hvertfall tipp topp fortsatt er H&R 50/50 Fjører pån Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Oktober 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2014 M-tech fjører på e60 er 35/35 mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 De er nok mer 15/15. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Oktober 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2014 ah var ikke mer en 15. takk for rettelsen AWT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Oktober 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2014 Får Kanskje Bimmern tilbake i morra etter 16 laaange dager uten. så blir det å bestille vinterdekk før snøen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå