Gå til innhold

Coretrax sin E60 CarbonSwartz oppdatering 18.07.14

Coretrax
 Share

Anbefalte innlegg

Utrolig nydelig bil :-) var nedom på Autostrada på Mandagen for å bytte inn bilen i en E60 og da var Carbonswartz en av alternativene, men syntes det virket veldig blått også, men på bildene dine virker den jo helt svart? åssen er den fargen egentlig? :-) mer blå i sollys kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 3 weeks later...

Hvordan senk har du? Kun fjærer? :) Er i ferd med å handle e60 M5 å den skulle jeg gjerne hatt litt lavere. Ikke så lav som din men vil ha den litt lavere enn originalt. Ser GS selger H&R 35/20 senkefjærer. Aldri kjøpt kun fjærer før, alltid kjøpt komplett men vil ikke ødelegge den lille komforten som er der :) Tenker bare på demperne... Sies vel at di ikke holder lenge med lave senkefjærer? Men burde gå greit med 35/20? :) H&R er vel tuv på å? Sto H&R fjærer på E39 M5 jeg hadde å demperne der var hvertfall tipp topp fortsatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører med H&R 35/35mm på min E60 og dette gir en perfekt høyde foran og bak. Fjærsettet leveres med TÜV og er like komfortabelt som med originalt oppsett.[/quote

Knall! Ser GS kun har et sett igjen til M5 så. Blir nok perfekt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan senk har du? Kun fjærer? :) Er i ferd med å handle e60 M5 å den skulle jeg gjerne hatt litt lavere. Ikke så lav som din men vil ha den litt lavere enn originalt. Ser GS selger H&R 35/20 senkefjærer. Aldri kjøpt kun fjærer før, alltid kjøpt komplett men vil ikke ødelegge den lille komforten som er der :) Tenker bare på demperne... Sies vel at di ikke holder lenge med lave senkefjærer? Men burde gå greit med 35/20? :) H&R er vel tuv på å? Sto H&R fjærer på E39 M5 jeg hadde å demperne der var hvertfall tipp topp fortsatt :)

er H&R 50/50 Fjører pån :D  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...