sondre Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 Jeg trenger nye viskerblad til bilen, finnes det noen som passer fra Biltema (i så fall hvilke), synes snaut 700,- for Bosch eller Valeo fra Mekonomen er i drøyeste laget. Har Torshov bilrekvisita noen som passer (hvilke)? Funker ok på førersiden, men når det er blå temperatur så tar ikke viskerbladet bort mer enn 50% på førersiden, på passasjersiden tar den så å si ingenting... Så det blir problem når jeg skal vaske vinduene for saltslaps når det er kaldt, ser jo plutselig nesten ingenting
krbj Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 Det jeg har gjort noen ganger er å kjøpe biltemaviskere med riktig lengde og bytte over gummien
PatrickRye Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 Koed har orginal par til rundt 300 kr, kjøpte nettopp:) bosch kvalitet.
Otis Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 Utifra hva TS skriver så høres det mer ut som problemer med is i leddene på viskerbladet. Og da hjelper det ikke med nye viskere. Om du da ikke kjøper disse: http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=goodrain&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.Xe39+flat+wiper&_nkw=e39+flat+wiper&_sacat=0 Men jeg har dårlig erfaring med disse da de har laber viske kvalitet. De kan godt legge igjen striper, selv helt ny, eller så blir de fort slitt.
lagunilla Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 Jepp, disse tar bra de første månedene, etter det er det helt ræva, gummien hopper av.
sondre Skrevet November 20, 2013 Forfatter Skrevet November 20, 2013 Hmm. så da er egentlig ikke viskergummien gåen, men problemet at det kommer is inni viskergummien. Så ved å ikke ha viskerne på ruten når kupevarmer er på så vil jeg unngå dette problemet jeg beskriver om jeg har skjønt det riktig? Burde selfølgelig ha tenkt på Koed, handler jo alle andre deler derfra...
Otis Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 Helt riktig sondre. Men nye viskere vil ikke hjelpe som sagt. sondre reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå