Frode D Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Enda en 335i innpå her. Kjekt å se at flere dukker opp! Ser ut som du har det meste av utstyr, navi proff skulle jeg også gjerne hatt. Hvilken lakkode er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet November 23, 2013 Forfatter Share Skrevet November 23, 2013 Gratulerer med ny bil. Du vil få noen flotte turer med denne fram over . Misunner litt navi proff med internett......... Takker! Har allerede fått meg noen fine turer og stortrives i den så langt. Enda en 335i innpå her. Kjekt å se at flere dukker opp! Ser ut som du har det meste av utstyr, navi proff skulle jeg også gjerne hatt. Hvilken lakkode er det? Ja, er ålreit med utstyr på den. Fargen heter Black Sapphire Metallic og har kode 475. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Samme som meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Flott bil! Gratulerer Du får hive den inn i den nye tråden jeg laget for E92 ikveld!Misunner også nyere Navi Proff, og alle de tilkoblingsmulighetene du har for Audio! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Nja, vurderer litt forskjellig. Bl.a. Lux AE, M3 girhendler, eksos, M3 leppe på bakluke og selvfølgelig Ess tuning (400hk,550nm). Men når det er sagt så er det vanskelig nok å få de 306hk som sitter originalt ned i bakken . Liker planene (Y) Selv om jeg ikke har en e92 skal jeg følge med her for moroskyld . Vurderer sterkt en e92 335i dkg i fremtiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 Flott bil! Gratulerer Du får hive den inn i den nye tråden jeg laget for E92 ikveld! Misunner også nyere Navi Proff, og alle de tilkoblingsmulighetene du har for Audio! Det skal jeg gjøre. Må bare få tatt noen bedre bilder først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet November 25, 2013 Forfatter Share Skrevet November 25, 2013 Driver å titter på vinterdekk til bilen om dagen. Bilen har aldri vært vinterkjørt så følger ikke med noe. Er 18 eller 19 å foretrekke? Tips til steder å shoppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2013 Fant dette klistremerket under panseret og regner med at det betyr at bilen er utstyr med BMW Performance Power Kit? Betyr isåfall at bilen har 320hk i stedet for 306. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Gratulerer med Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Vinterdekk hadde jeg gått for 19" hadde det på min e90lci og angret aldri på det. Milhouse på forumet her hadde vel 19" på sin 335i også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2013 Vinterdekk hadde jeg gått for 19" hadde det på min e90lci og angret aldri på det. Milhouse på forumet her hadde vel 19" på sin 335i også Det ble Nokian Hakka R 235/35-19 rundt baut. Fungerer ypperlig så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Samme dekka som jeg hadde. Hakka virker som ett veldig bra dekk, har r2 på min f11 nå, i str 245/40/19 mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Gratulerer med meget flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet Februar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2014 For de som er ute etter en virkelig grom bmw, lufter jeg nå 335en for salg her på forumet. Ligger egen tråd på salgssidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå