Tzunami Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Ja, sånn som hullene i fangeren (tåkelys og grill) så har jeg sett folk bruker en fuktig klut for å jevne ut trykket så det skal mer til før den revner... tenker å prøve det denne gangen man får strukket folien ganske mye uten at man kan se det i etterkant! Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Takk for all hjelp folkens skader ikke å prøve hvertfall ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Takk for all hjelp folkens skader ikke å prøve hvertfall ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Hadde du INPA liggende? Må nok bruke det for å få programmert US lights på min, har prøvd med BMW scanner flere ganger, men kommer bare "No coding index, yet". Er vel fordi den er 98 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 Hadde du INPA liggende? Må nok bruke det for å få programmert US lights på min, har prøvd med BMW scanner flere ganger, men kommer bare "No coding index, yet". Er vel fordi den er 98 mod. Ja har det liggendes ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 Fikk gjort litt idag eller igår nå da:P, fikk nemlig pakke fra Koed. Der var det Sorte nyrer og kontakter for AE og ene høydejusteringa. Så da fikk jeg endelig satt i de hvite AE pærene jeg kjøpte nylig Lakkerte også den andre blinklys pæra mi med rødt. Ble mye mer lik den andre sia Har 80w led liggendes som skal i tåkelys venter på kontakten som trengs til HB4. Likte å ta bilder i P-huset, så da ble det en bitte liten shoot idag når jeg fikk inn hvite AE. Hefner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2014 Fint Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2014 Da har man vasket, renset og voksa gliset Produktene jeg kjøpte fra Bilpleiekongen var gode å bruke og utførelsen bra, så tommel opp Blir f*** meg sliten i arma av å vokse i hvertfall Klar for Wax on Wax off Brukte Scholl Rim 7 felgrens, meget god felgrens! Ferdig voksa og polert frontruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Nydelig! Sent from my iPhone using Tapatalk Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 Fikk endelig satt inn den høyre lykta jeg kjøpte først. Grunnen til at den ikke ble satt i før nå, er fordi at opprinnelig så hadde den knust glass. :/ Så her om dagen tenkte jeg skulle gi det et nytt forsøk i få byttet det fine glasset fra halogen delelykta mi over på den knuste xenonlykta. Etter litt om og men med god hjelp fra Knut 811 så fikk ut det knust glasset og det fine glasset fra hver sine lykter. Og i går fikk jeg satt det sammen til ei "ny" lykt. Den nye lykta har lik blinklyspære som på venstre siden. Nærlyset hang ikke med hue. Den har klarer glass og den har ikke grønnskjær i ringene. Samtidig fikk jeg foliert listene på fangerne, ikke at man ser noe særlig forskjell på siden de allerede var matt svarte Men gjorde det for å ikke få noen fargeforskjell på de og de listene på dørene. som jeg tar å folierer i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Denne mangler kun M hekk og blanke nyrer igjen. vakkert var det ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 Denne mangler kun M hekk og blanke nyrer igjen. vakkert var det ivertfall Takk Den har M fanger bak hvis det var det du mente? Liker shadowline nyrene best, men det er nå meg da. Enhver har sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Har du så lys farge på bilen så kler det sorte nyrer Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Utrolig flott bil du har fått Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå