Gå til innhold

Designer
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Noen som har sett på denne? :)

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=47502039

Har så lyst på E34 med motor 525 og oppover.

Er denne noe å ha når den har gått 300km men kun hatt en eier? Ser det er litt rust på den også men hadde blitt prosjekt.

Lå ute i vinter til samme pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke skjedd så mye i det siste annet enn at jeg har brukt og pleiet E39n min :)

Lurte på å selge, så lagde en slags annonse på ei gruppe på face. Fikk mye likes :)

men enda ingen kjøpere, var mest for å sjekke interessen. Men har veldig lyst på noe med mer Power! :D

Så her om dagen tenkte jeg som så og heller beholde det blå fantomet og gi den litt mer kraft, ved å sette inn en 2,8liter eller 3liters motor :D

Vi får se hva en finner, vurdere å kjøpe bil fra tyskland med sort interiør så kan jeg sette inn det også :D

men klart kommer det en kar, som legger nok peng på bordet så er jeg nok ikke vanskelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hadde vært morsomt det å, men er litt lettere å bygge om til 6er er det ikke? Forresten er det noe mer en trenger enn motor for å bygge om til 530? Bremser, girkasse, eller holder det med kun å sette inn motor? 535/540 vil ikke de overstige tot. akselvekta på bilen min? Er ny på dette :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...