Designer Skrevet April 30, 2014 Forfatter Share Skrevet April 30, 2014 Da har bilen vært en liten tur innom det verkstedet der det ble byttet div foringer i vinter. Bl.a den som knirket nå. Så fikk byttet den (Garanti), nå er det knirkefritt! Deilig Så blir det helfoliering til uka, spent på hvordan det blir Venter også på HB4 og AE pærer som jeg har bestilt, mye glede i vente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Høres bra ut helfoliering? Hva farge da? Freakshow og Designer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2014 Helfoliering ja Matt Blue Metallic Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Mai 1, 2014 Share Skrevet Mai 1, 2014 Gleder meg til og se folieringen du får legge ut bilde med engang den er ferdig, pris fikk du på dette? Skal foliere min snart også! bare på E92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2014 Gleder meg til og se folieringen du får legge ut bilde med engang den er ferdig, pris fikk du på dette? Skal foliere min snart også! bare på E92 Har fått en hyggelig pris av jobben Helfoliering ligger vel på alt fra 17-23k mener jeg. Hvilken farge skal du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Fikk satt på m-fangerne i helga, og fikk vaska den idag rett før regnet begynte :/ Nærmer seg, nærmer seg Har da org. facelift framfanger og bakfanger til salgs i fargen Anthrazit. Hele og greie. Gi bud! karolinef og Mariuskv reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Vi har da HB4 pærer nede på Shell, hadde ikke trengt å bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Er LED pærer jeg har bestilt. 80watts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Er LED pærer jeg har bestilt. 80watts Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Ahh skjønner, blir bra! Var og henta både fram og bakfanger her om dagen jeg og, skal få lakkert de om ikke så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Ahh skjønner, blir bra! Var og henta både fram og bakfanger her om dagen jeg og, skal få lakkert de om ikke så lenge. Høres bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Sinnsykt rå e39 likte facelift fronten, men med m front ble den jævlig smidig! Og digger felgvalget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Sinnsykt rå e39 likte facelift fronten, men med m front ble den jævlig smidig! Og digger felgvalget Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Kan noen fortelle meg hvorfor blinklys pæreholder og pære ikke er likt på begge sider? Begge lampene er kjøpt brukt og selgere har sagt de er facelift lamper. Så da skulle vel disse være like? IMG_20140424_164435.jpg Ta en motorvask Bilen din har blitt knall den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Ta en motorvask Bilen din har blitt knall den Takk, ja burde det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2014 Folieringa blir forsinket til neste tirsdag, 13/05. Folien kom ikke før idag så. :/ men men. Var artig å se folien i real life for første gang. Tror det blir gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå