Gå til innhold

Designer
 Share

Anbefalte innlegg

Da var bilen foliert! :D Begynte Tirsdag rett etter jobb kl 16.30, sa oss ferdig rundt 20.00. Også tok vi siste skalp idag fra ca 16.30 til 00.30.

Er kjempe fornøyd med resultatet! All ære til sjefen for arbeidet, var hans første helfoliering.

Legger ved en liten sniktitt ikveld. Så kommer det mer bilder i morgen, når jeg har fått den i dagslys :D

Nå tar jeg kvelden og legger meg som meeeeeget glad mann :D

post-75771-0-62302600-1400109058_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne folien så kjent ut:p 3M matt blue metallic? Foliere gamle touringen min i den fargen. Dere demonterte ingenting før folieringen? Skal til å foliere m5'n snart, men tar nok av fangere, lamper og lister igjen tenker jeg, gjør det mye enklere! :)

Den fargen fortjener foresten shadowline! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei hel rått i den fargen hvertfall !! Stor tommel opp fra meg :) (Y) mye kosta all folien til bilen ?

:D Ja digger fargen, kan si at jeg fikk en hyggelig pris av jobben :)

Denne folien så kjent ut:p 3M matt blue metallic? Foliere gamle touringen min i den fargen. Dere demonterte ingenting før folieringen? Skal til å foliere m5'n snart, men tar nok av fangere, lamper og lister igjen tenker jeg, gjør det mye enklere! :)

Den fargen fortjener foresten shadowline! :)

Riktig, riktig Matt blå met fra 3m. Nei, jeg spurte om det men vi endte opp med å ikke demontere noe annet en lister på fanger og grillen.

Vil nok gjøre det litt lettere ja. ;) Shadowline kommer, dvs jeg skal foliere listene i Matt svart fra 3m og kjøper ny svart grill. Rakk ikke det denne uka, så blir neste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...