Mariuskv Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Gleder meg til resultatet altså, så svært bra ut den fargen ikke noe alle har heller Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Har fått en hyggelig pris av jobben Helfoliering ligger vel på alt fra 17-23k mener jeg. Hvilken farge skal du ha? jeg vil ha hvit, satt sammen av svart hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2014 jeg vil ha hvit, satt sammen av svart hehe Det er nice kombinasjon det Vurderte det selv, men endte opp med blått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mai 10, 2014 Share Skrevet Mai 10, 2014 Så ut som en fin farge det. Blir gøy å se resultatet Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Mai 11, 2014 Share Skrevet Mai 11, 2014 Ser virkelig frem til å se hvordan dette blir.. Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Da var bilen foliert! Begynte Tirsdag rett etter jobb kl 16.30, sa oss ferdig rundt 20.00. Også tok vi siste skalp idag fra ca 16.30 til 00.30. Er kjempe fornøyd med resultatet! All ære til sjefen for arbeidet, var hans første helfoliering. Legger ved en liten sniktitt ikveld. Så kommer det mer bilder i morgen, når jeg har fått den i dagslys Nå tar jeg kvelden og legger meg som meeeeeget glad mann Hefner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Nice! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Venter i spenning nå! Sent from my iPhone using Tapatalk Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Under folieringa: knut811 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Ferdig foliert knut811 og Mr Mykland reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Før og etter Alemjøl og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Blei hel rått i den fargen hvertfall !! Stor tommel opp fra meg (Y) mye kosta all folien til bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Denne folien så kjent ut:p 3M matt blue metallic? Foliere gamle touringen min i den fargen. Dere demonterte ingenting før folieringen? Skal til å foliere m5'n snart, men tar nok av fangere, lamper og lister igjen tenker jeg, gjør det mye enklere! Den fargen fortjener foresten shadowline! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Blei hel rått i den fargen hvertfall !! Stor tommel opp fra meg (Y) mye kosta all folien til bilen ? Ja digger fargen, kan si at jeg fikk en hyggelig pris av jobben Denne folien så kjent ut:p 3M matt blue metallic? Foliere gamle touringen min i den fargen. Dere demonterte ingenting før folieringen? Skal til å foliere m5'n snart, men tar nok av fangere, lamper og lister igjen tenker jeg, gjør det mye enklere! Den fargen fortjener foresten shadowline! Riktig, riktig Matt blå met fra 3m. Nei, jeg spurte om det men vi endte opp med å ikke demontere noe annet en lister på fanger og grillen. Vil nok gjøre det litt lettere ja. Shadowline kommer, dvs jeg skal foliere listene i Matt svart fra 3m og kjøper ny svart grill. Rakk ikke det denne uka, så blir neste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå