badsha Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 (endret) Lurer bare på om det er noen andre som nesten har sluttet å bruke bimmers etter den nye oppdateringen? Moderatoredit: Dette er ikke en tråd for videre diskusjon. Benytt dere av tilbakemeldingstråden dersom man skulle ha synspunkter, innvendinger eller andre kommentarer, positive som negative. Endret November 25, 2013 av Saltkjelen Stengt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Du tror de ser dette om de har sluttet å bruke det? Hvorfor lurer du egentlig? Fredrik og powerfulglenn reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 du kan jo endre utseende på bimmers selv da Layout liksom Er ganske fornøyd nå jeg Bare tar litt tid og venne seg til det og forumet har blitt kjempe raskt og stabilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Slutte å bruke beemers pga utseendet på forumet? Jaja, folk har det virkelig fælt powerfulglenn, Kristiansan'årn og Haukefer reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 blir som å slutte å bruke bimmeren fordi den fikk vinterfelger på..... så nei Trond H. Olsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Hvorfor slutte å bruke Norges største BMW forum? I verste fall hvis man selger BMWen og mister interessen, eller går over til ett lite forum med påfallende likt navn hvor de samme fem seks brukerene holder liv i samtlige tråder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Grunnen til at de fleste ikke liker nye ting er at man ikke er vant med det, meg selv inkludert, jeg synes selv at Bimmers så helt rævva ut i begynnelsen, men nå synes jeg det er supert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Jeg digger det selv jeg. Den nye layouten virker mye nyere og moderne, og det er mer stabilt nå enn før. Den gamle bimmers var utdatert, så ut som en hjemmeside fra begynnelsen av 2000 tallet når hjemme sider begynte å bli mer normalt og etterspurte. Nå snakker jeg for meg selv, men jeg syns nye bimmers er lettere og mer oversiktlig når man har gitt forumet 3-4 dager. Sånn som det er nå, så bruker jeg det mer enn tidligere. Og alt virker, er ingenting som bugger eller kræasjer. Til trådstarter, gi forumet litt tid. Tar ikke lange tiden før du begynner å like det. En annen ting er at du kan slutte å bruke nye bimmers, men fremdeles så vil nye bimmers forbli sånn som det er blitt nå. So deal with it;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Jeg syns det ser kjempebra ut, men jeg kommer ikke til å annonsere her lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 men jeg kommer ikke til å annonsere her lenger. Hvorfor ikke? Anonsering er helt likt som før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Hva er egentlig poenget med denne tråden utover et forsøk på å spre negativ omtale av bimmers? Trådens topic er i tillegg direkte ulogisk i all den stund man neppe oppdager tråden hvis man har sluttet å bruke bimmers. Jeg forstår heller ikke hvordan man kan få seg til å si at forumet er kjempebra, men at man har sluttet å annonsere i forumet. Hva er poenget med en slik uttalelse utover nok et forsøk på å spre negativ omtale av bimmers? Denne tråden og tilsvarende tråder bør etter min mening bare slettes uten videre. hsd, Poppy og evi reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Har man noe å si burde det skrives her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Hvorfor ikke? Anonsering er helt likt som før. Jeg har faktisk ikke sett at kjøp og salg forumet har åpnet igjen! Positivt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg