Gå til innhold

Noen andre som har sluttet å bruke bimmers?

badsha
 Share

Anbefalte innlegg

Lurer bare på om det er noen andre som nesten har sluttet å bruke bimmers etter den nye oppdateringen?

Moderatoredit:

Dette er ikke en tråd for videre diskusjon. Benytt dere av tilbakemeldingstråden dersom man skulle ha synspunkter, innvendinger eller andre kommentarer, positive som negative.

Endret av Saltkjelen
Stengt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger det selv jeg. Den nye layouten virker mye nyere og moderne, og det er mer stabilt nå enn før. Den gamle bimmers var utdatert, så ut som en hjemmeside fra begynnelsen av 2000 tallet når hjemme sider begynte å bli mer normalt og etterspurte.

Nå snakker jeg for meg selv, men jeg syns nye bimmers er lettere og mer oversiktlig når man har gitt forumet 3-4 dager. Sånn som det er nå, så bruker jeg det mer enn tidligere. Og alt virker, er ingenting som bugger eller kræasjer.

Til trådstarter, gi forumet litt tid. Tar ikke lange tiden før du begynner å like det. En annen ting er at du kan slutte å bruke nye bimmers, men fremdeles så vil nye bimmers forbli sånn som det er blitt nå. So deal with it;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig poenget med denne tråden utover et forsøk på å spre negativ omtale av bimmers? Trådens topic er i tillegg direkte ulogisk i all den stund man neppe oppdager tråden hvis man har sluttet å bruke bimmers. Jeg forstår heller ikke hvordan man kan få seg til å si at forumet er kjempebra, men at man har sluttet å annonsere i forumet. Hva er poenget med en slik uttalelse utover nok et forsøk på å spre negativ omtale av bimmers? Denne tråden og tilsvarende tråder bør etter min mening bare slettes uten videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...