Gå til innhold

Bjørns Tesla Model S Performance


bb79
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm...elendige priser... rett og slett...harstad oslo med masse varer for 1500kr? nææh.... jeg tar 10k for oslo-Kristiansand med en konvolutt...

 

Jeg kjørte ikke til Harstad da. Det hadde vært litt vel langt for en helgetur. Jeg skulle allikevel til Trondheim og tok turen innom Molde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet med Teslaen er helt fantastisk for min del :) Jeg har aldri kjørt så smooth og tight bil før. Og jeg som trodde at E61en med rekkesekser og M-sportsunderstell skulle være bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Du har vel ikke vært på Sørlandet med Teslaen i det siste, så en prikk lik din på Fevik med samme farge og felger :)

Jeg må også si at filmene dine er bare geniale, jeg setter meg godt til rette og koser meg når jeg ser dem :) Får sikkelig lyst på Tesla selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett de to andre filmene med Bjørn´s Model S og jeg er ikke mindre imponert over filmenes kvalitet denne gangen. Det er superbra produksjoner i forhold til å være hobbyprosjekter (spesielt det at han tar seg tid til filming på avstand). Jeg liker også Bjørn´s nerdete tilnærming til tingene inkl. den litt underfundige humoren. Vel jobba Bjørn... keep up the good work... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul bil, og veldig bra film! :))

 

En kompis kjøpte en ny Tesla S Performance med alt utstyr for 2 uker siden(Eller, han fikk den levert for 2 uker siden).

 

Jeg lånte den en Lørdagskveld for og teste litt...

 

Må si jeg ble skuffet over finish på interiør. Veldig "billig". Mye hardplast, og veldig kjipe og flate seter..

 

En ting jeg ble imponert over var draget og kjørecomfort. Virkelig på høyde med BMW F10 spør du meg når det kommer til comfort og hvordan den flyter på veien!

 

Grom bil, men tror jeg fort hadde blitt lei pga det billige interiøret.. :/


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett alle 3 videoene! Må si at dem var meget bra filmet, og underholdende! Er morsomt å se hvordan det er å leve med den, og hvordan den holder seg mot vær, temp og lengere distanser. Må si at Superchargerne er en fantastisk og nødvending ide fra Tesla, og uten dem så hadde den blitt begrenset til en bybil.

Blir morro å følge med videre på dine neste videoer, cant wait =)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...