Hemidog Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Hei Vet noe når medlemsskapsregistrering på BMWCCN åpner igjen? Den har vært stengt i snart en måned. Prøve å sende en mail forrige uke, men intet svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Står noe om det nederst her og på neste side: http://bmwccn.no/forum/topic/ny-webansvarlig/page/28/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Det er mye derfor jeg ikke blir medlem, har veldig lyst med vet ikke om jeg gidder å betale en kontingent for ingenting.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Det er mye derfor jeg ikke blir medlem, har veldig lyst med vet ikke om jeg gidder å betale en kontingent for ingenting.... rekorden min er 4 og en halv gang inntjent kontigent på ett år utifra rabattavtalene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Jeg har også spart på rabatter via BMWCCN medlemskap. KOED gir rabatt. Og hos den lokale BMW forhandleren får jeg 10% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Ja men da kreves det jo at det er noe liv i klubben som sender ut medlems kort osv, etter hva jeg har hørt tar dette evigheter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Ja men da kreves det jo at det er noe liv i klubben som sender ut medlems kort osv, etter hva jeg har hørt tar dette evigheter? tok rundt ei uke før jeg fikk mitt. Du får derimot tilsendt medlemsnummer med en gang du registerer deg, så det er jo bare å ta screensave av mailen. Det at medlemsjekkeren er nede er jo klart trasig, men tror samarbeidspartnere er forståelsesfulle for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Har akkurat testet medlemsjekkeren på BMWCCN sin side, og den fungerte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Får se hva det blir til, kan ønske meg medlemskap til jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemidog Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 Venter i spenning, skulle gjerne kjøpt en en del deler fra KOED, og en medlemsskap rabatt kunne kommet godt med... Jås reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Har betalt for medlemskap men ikke fått klistermerke sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Hemidog; Du får rabatt hos Koed hvis du er medlem i E30Meet også. StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemidog Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 Hemidog; Du får rabatt hos Koed hvis du er medlem i E30Meet også. Interessant, er det samme rabatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Det vil jeg tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 E30meet rabattene er jo flere også. Jeg er medlem begge steder pga forsikringa. Ccn forumet er jo dødt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå