Anderspr0 Skrevet Desember 6, 2013 Skrevet Desember 6, 2013 Har en E46 som jeg skal få lakkert endel. Tenker da å hellakkere bilen. Idag er den sort metallic. Ønsker en farge som ser fet ut, og som kan dra opp verdien på bilen, da den skal selges til sommeren Noen ideer med bilder, som kan duge?
awt Skrevet Desember 6, 2013 Skrevet Desember 6, 2013 Et fargebytte vil mest sannsynlig ikke øke verdien, heller det motsatte. Om du i tillegg skal betale endel for dette er det ihvertfall et tapsprosjekt.
Anderspr0 Skrevet Desember 6, 2013 Forfatter Skrevet Desember 6, 2013 For å forklare det på en annen måte: ble kjørt på, og skadene på framskjermen ble takstert til 12000, og han ville unngå forsikringen og betalte ut hele summen. Kjøper en uoriginal framskjerm til 600, og bruker resten på hellakkering som jeg har en kjenning som tar på seg. Har noe bulker han tar i samme slengen, samt noe rust og rustbobler rundt hele. Så jeg mener nok at å bruke "penger jeg egentlig ikke har", vil ivartfall ikke senke verdien. Mange lakkerer E46'ene Imorla red eller sea blue++ men finnes samtidig ikke så mange av de. Så min konklusjon; de som vil ha en bil som skiller seg ut, betaler litt mer. Blir jo som å finne en nordmann i Nigeria.
hsd Skrevet Desember 6, 2013 Skrevet Desember 6, 2013 det å lakke en bil, og skifte farge på en bil er to vidt forskjellige priser. Ikke gå på blemma med piratskjerm, koster mere å tilpasse, enn å kjøpe en originalskjerm som går rett på. Jeg er fra søre sunnmøre, og tilogmed jeg blar lett opp de 1800 kronene det koster ekstra for noe som er verdt å montere på bilen.
Kvasi Skrevet Desember 7, 2013 Skrevet Desember 7, 2013 For å forklare det på en annen måte: ble kjørt på, og skadene på framskjermen ble takstert til 12000, og han ville unngå forsikringen og betalte ut hele summen. Kjøper en uoriginal framskjerm til 600, og bruker resten på hellakkering som jeg har en kjenning som tar på seg. Har noe bulker han tar i samme slengen, samt noe rust og rustbobler rundt hele. Så jeg mener nok at å bruke "penger jeg egentlig ikke har", vil ivartfall ikke senke verdien. Mange lakkerer E46'ene Imorla red eller sea blue++ men finnes samtidig ikke så mange av de. Så min konklusjon; de som vil ha en bil som skiller seg ut, betaler litt mer. Blir jo som å finne en nordmann i Nigeria. Det forandrer ikke på det faktum at du slipper billigere unna og bilen ser bedre ut hvis du fikser den opp i original farge. Skal man bytte farge på en bil så må det gjøres ordentlig, ellers så ser det ghetto ut. Spør kompisen hva han skal ha for å ta ut motor/demontere det som trengs av karosseri og interiør osv for å gjøre fargebyttet bra nok. Og så tar du det derfra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå