hanskristoffer Skrevet Desember 7, 2013 Skrevet Desember 7, 2013 Hei jeg har en Bmw E39 525D 2001 i går begynte ABS og ASC lampene og lyser da jeg kjørte så nå virker ikke ABS el ASC vet dere hva det kan være ??
gallay Skrevet Desember 7, 2013 Skrevet Desember 7, 2013 Det kan være mye Neida, mest sannsynlig en abs-føler som er gåen, kjør diagnose for å lokalisere sensoren.
Otis Skrevet Desember 7, 2013 Skrevet Desember 7, 2013 Gjør som gallay sier, først ja. Sent fra mobilen
Life Skrevet Desember 9, 2013 Skrevet Desember 9, 2013 Hadde samme problemet på min 520i. Eg tok en diagnose og fikk opp venstre abs føler bak. Skiftet denne uten noe resultat. Fant da ut at kansje det kunne være abs ringen på hjullageret da den såg noe sleten ut. Byttet denne også uten noe nevneverdig resultat. Etter mye sinne og frustrasjon fant eg ut at det kansje kunne være modulen som var gåen, fikk prøve modulen til en kompis og da var alt fikset. Sjekket på gs hva de skulle ha for en ny en, hold deg fast, 10 600kr! Fikk fatt i en brukt en her på bimmers i steden, bilen funker som bare det
Alpejohn Skrevet Desember 9, 2013 Skrevet Desember 9, 2013 Finner brukte til fjonge priser på ebay.de.
Bmwrob Skrevet Desember 9, 2013 Skrevet Desember 9, 2013 Mens du er på ebay kan du like gjerne kjøpe noe diagnose utstyr og...
Djwik Skrevet Desember 11, 2013 Skrevet Desember 11, 2013 abs hjernen har en tendens til å ryke på 98-03 pleier å lyse i både abs og asc lampa da ogsåmen kan også bare være en sensorsom nevnt av flere her ta en diagnose er ikke så dyrt å gjøre det på verkstedny abs modul/hjerne koster rundt 3-4000,- fra koed den må kodes til bilen din før den virkerbrukte kan være litt risky ikke noe jeg ville anbefalt å kjøpe siden er en feil som går igjen for det er varmen fra eksosen som gjør at modulen rykerburde egentlig vert et varmeskjold foran
Otis Skrevet Desember 11, 2013 Skrevet Desember 11, 2013 ABS hjerne pleier ikke å gå i stykker på facelift, ei heller diesel. Det var problemer med at bensin pre-facelift hadde for dårlig beskyttelse på ABS hjerne og dermed ble for varme.
Djwik Skrevet Desember 11, 2013 Skrevet Desember 11, 2013 har bytta flere hjerner på både preface og facelift som har hjerne og abspumpa i motorrommet men det har vert bare på bensin utgavenehar ikke vert borti de på diesel bilene faktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå