TommyFF Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Pen bil m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Januar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2014 Takker. Har i dag fått montert ny frontrute med mørk skygge oppe og lagt film på sideruter foran. Tok bare noen kjappe mobilbilder på vei hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corroventa Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Ser bra ut. mørke stripa ble lekker. ellers en veldig fin bil hvordan LED angel eyes har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corroventa Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Du får skrike hvis du ikke vill ha grillen kjøper den jeg Bilen er lekker gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2014 Hei. Led angel eyes er standard på min bil da jeg har en facelift utgave. Blir nok til at jeg beholder grillen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2014 Montert på sommerhjul og vasket bil. Har ikke bestillt meg nye felger enda, tror jeg drøyer det litt da det ikke ble så gale med Y felgene med spacer bak. S. Gunstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Passer veldig bra på sølv bil de felgene der. Jeg så faktisk en e70 igår med slike felger i 22", ganske tøft. m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 Nice. Synes de Y felgene er de fineste orginalhjula til X5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Fin bil .. følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 Liker de mer og mer selv de Y felgene etter jeg fikk de på bilen. Sto nye Goodyear wrangler F1 dekk i 275/40-20" og 315/35-20" som fungerer bra på bilen. Meget stabil og dra henger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Tatt vårpussen og her følger ett par bilder. Meget fornøyd med bilen. Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Hei, har du denne ennå, eller har du skiftet igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Desember 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2014 Heisann. Solgte denne for ett par mnd. siden. Går på Karmøy nå. Ingenting nytt spennende da jeg har oppgradert kraftigt på båtfronten. Foreløpig kjører jeg rundt I konebilen ( 1 serien). bmwgreg90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johan-is Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 Flott bil du hadde her! Var det bare bak du hadde spacer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 Lekker X5! Er nydelige de felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå