Gå til innhold

Bmw Cab's 520i E34 Touring.93 mod.


bmw cab
 Share

Anbefalte innlegg

Veldig pen touring du har her! :) Stemmer også for høyglanspolerte kanter på felgene, da blir det griserått!:D Liker touring i sølv farge, blir også kledlig med helrøde baklykter da, samt svart interiør! :) Pøs på med bilder, det er alltid gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Takk BMW525ix :)

Ja det blir høyglanspolerte kanter på felgene, blir ny lakk i senter i samme farge, så blir full shine på felgene i nærmeste fremtid. Nå venter jeg bare på at delene til fronten kommer, sånn at den blir ferdig. All plast i fronten blir byttet og lakkert i svart, og krommen blir beholdt i fronten :). Jeg bare fortsetter bakover til jeg er helt ferdig. Skal ut av verksted i løpet av en 3 mnd tid.

 

Ja jeg hadde lyst på sølv selv, er veldig lite av den fargen på touring utgaver. Kommer mer bilder, må bare rote meg inn på photobucket først,hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde uten tvil lakket det svart isteden før sølv som bilens farge.Hvorfor?

Det svarte bryter ned litt av bilen og får frem mer av formene på en e34.Det å lakke alt av lister i bilens farge blir for meg nøytralt og kjedelig.

Men derimot lakke det nederste på bilen i bilens farge kombinert med m5 front,skjørt og bakfanger,ja det er jo knall :).

Men dette er jo min mening da,Dette er jo en god gammel klassiker som hadde svarte gummilister/skrapelister originalt og bør fortsatt ha det :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg helt enig med Sveigis over her! En E34 skal ha svarte lister som bryter litt. Lakkerer du listene i samme farge som bilen, blir det utrolig kjedlig! Dette er min mening, det er jo din bil og ditt valg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.Er veldig usikker på det her folkens. Ser alle har listverk i svart. Og jeg er faktisk enig at det er det som er riktig look på en E34. Men samtidig så ser jeg for meg at det kan bli kult med all plastikk i bilens farge. Skal ta deler av dørhåndtakene også. Halve delen blir lakkert opp i bilens farge, og selve håndtaket i svart blank. Og all listverk rundt rutene blir opplakkert i svart blank. Snakket med lakkerer og han mener også at det kan bli kult. Men jeg får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg må tenke grundig over dette. Har så mye baller i lufta når det gjelder bilen her,hehe :)

Har begynt å planlegge eksos på bilen også. Skal plast sveise original eksos hullet igjen på bakfanger. Og skal bygge om til M5 E39 eksos, i kombinasjon med E34 M5 fanger. Men blir i første omgang å bli ferdig med fronten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut litt bilder av tingene fra Koed :)

 

I løpet av ett par dager detter det en hentelapp i post kassen på skvettlapper foran og Rieger leppe foran :)

Søndag som har vært, hentet jeg org M5 sideskjørt fra Drammen :)

 

Bilder tatt på kontoret :) Var rene juleaften for meg igjen, hehe

P1015195.jpg

 

Da er alle delene for fronten i boks, og kan sendes bort til lakkering :)

P1015197.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...