Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

ikke bli sinna på bilistene da :P

 

71571.gif

 

For en tid tilbake opplevde jeg noe lignende (ganske plutselig og umotivert), men i motsatt kjørebane. Heldigvis fikk bilen ingen skader, men litt sjokkert over oppførselen blir man jo. Hadde fyren som sparket (eller slo hånden) mot bilen falt av motorsykkelen på den samme måten hadde jeg nok snudd bilen, ledd rått og gitt ham en stor finger... :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer på ca 4500kr.... og da koster den meg totalt 16000kr... så er ikke så ille...med tanke på at en trx850 med lik km koster rundt 50k på finn.no...da er den dog helt original...

 

Det som er gjort på den:

 

- Bytt mätare
- Rizoma oljeburk
- Bluespot bromsok fram
- Stålomspunna bromsledningar fram
- Miniblinkers
- Bytt halvljus, samt lackat den svart
- Bytt koppling och bromshandtag till svarta
- Monterat speglar i styrändarna
- Lackerat om tanken till original Yamaha kulör.
- Bytt ljuddämparna
- Monterat bort fotpinnarna
- Förlängt sadeln och klätt om den.
- Kapat bort onödigt ful ram för passagerare.
- Höjt den cirka 30 mm bak med nya dogbones (längre fästen till bakdämparen)
- Sänkt styrkronan för snabbare styrning
- Kapat bort och gjort framskärmen mindre.

 

Fikk med en haug av papirer og kvitteringer etc på ting som var gjort med sykkelen..Og den er godkjent slik den står i Sverige, så skal ikke være no problem å få den regga her i Norge :)

 

Mine planer er i første omgang å senke lykta foran, få den lenger ned mot framskjermen, bytte kjørelys bak (sprekt), senke sykkelen litt bak da den er akkurat litt for høy for meg (litt ukomfortabelt når jeg står stille med begge beina i bakken) heve styret 30mm for å få en litt enklere stilling når jeg skal øvelseskjøre. Etterhvert blir det ny lykt foran...har sikta meg inn på en ktm-lykt...Men dette er planer for neste år :)

post-42422-0-75903600-1404646191_thumb.j

post-42422-0-89937800-1404646192_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde du nok blitt fengslet :) trodde ikke voksne folk var sånn.

 

Fengslet for å le og/eller gi fingeren til noen som har begått hærværk mot din/min bil? Nope... slik fungerer loven ikke i Norge/Danmark. Kanskje hvis jeg hadde slått ham helseløs, men ellers ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fengslet for å le og/eller gi fingeren til noen som har begått hærværk mot din/min bil? Nope... slik fungerer loven ikke i Norge/Danmark. Kanskje hvis jeg hadde slått ham helseløs, men ellers ikke.

Man har da ett visst ansvar i trafikken! En fyr ligger bevisstløs på bakken etter krasjen, og du kjører bort og viser fingeren for så og bare la han ligge??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel...om man kommer rundt en sving og ser at en dude ligger bevistløs etter en ulykke så hadde jeg hjulpet vedkommende etc... Men hadde han forbikjørt meg, sparka til speilet mitt og gitt meg fingern og deretter snudd og kjørt tilbake for å sparke bilen igjen så hadde jeg nok bare gitt han fingern etter at han kræsja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns lykta forran var veldig passende! Greit nok med en mer moderne lykt, men når sykkelen ikke ser så altfor moderne ut ellers, syns jeg old school passer bedre :P Men er ikke bakenden litt vell kort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...