jela Skrevet Februar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2014 Har faktisk ikke merket så mye med dieselvarmeren på luft osv. Det lukter jo diesel når man fyrer den opp, men har 2 etasjers garasje og loftet er ikke isolert, så mye av eksosen går nok opp dit. Garasjen er 36kvd, men så lenge man ikke har en garasje som er tett som ett bomberom burde det gå fint. Ja har ikke tenkt til å ha nankang dekk på bimmern akkuratt...hadde dette på golfen jeg hadde før, supert på tørr veibane, men våt tror jeg nesten slicks hadde vært bedre. Den trenger skikkelige sko. Har også dårlig erfaring av run on flat, så tenker jeg skal ha uten. Fant bridgestone potenza til 6k for 4 dekk fra dekkonline, syntes ikke det var så ille. Ellers har jeg sett på dunlop, men finner kun run on flat til bakdekka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 4, 2014 Share Skrevet Februar 4, 2014 Gå for Michelin pilot sport dekk. Veldig knall dekk. Eller så skal jeg kanskje selge Michelin pilot sport dekk i 18" hvis du er intressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jela Skrevet Februar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2014 Gå for Michelin pilot sport dekk. Veldig knall dekk. Eller så skal jeg kanskje selge Michelin pilot sport dekk i 18" hvis du er intressert Er dem nye eller brukt? Hvilken Dim er det? Har nemmelig 215/40-18 i front og 245/35-18 bak. Eventuelt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 De er knapt nok brukt. 225/40-18 og 255/35-18. Veldig gode dekk Jeg er usikker på hva slikt går for men vi kan nok bli enig om en pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jela Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 De er knapt nok brukt. 225/40-18 og 255/35-18. Veldig gode dekk Jeg er usikker på hva slikt går for men vi kan nok bli enig om en pris PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jela Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 Ellers tok jeg en skikkelig polering av bilen i helga, den kan dere lese om her : http://www.detailersclub.no/forum/topic/19271-bmw-116i-m-sport-e81-av-jela/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Flott bil altså gjør seg med små detaljer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jela Skrevet Februar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2014 Flott bil altså gjør seg med små detaljer. Tusen takk:) Syntes små detaljer kan gjøre så sykt stor forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jela Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2014 Da har jeg bestilt skvettlapper for å ha foran, dette blir mer en av "vintermodsa" for å prøve å spare sideskjørtene litt... Er egentlig ikke glad i skvettlapper, men lurer på hvordan det kommer til å se ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Jeg ville valgt disse pedalene istedenfor Performance sine. Jeg synes disse ikke er fullt så prangende som performance. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jela Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Lenge siden jeg har oppdatert noe her! Tenkte å slenge ut noen bilder fra isted, hvor jeg spylte over bilen raskt og fylte opp tanken. Fikk forresten nye sommerdekk som del av bursdagsgave også som var 4.april, og bilen ble servet hos Bilia Stenshagen for ca 1000 km siden. Det er da dette jeg har brukt litt penger på i det siste, så ingen STORE opprgaderinger. Dim på dekkene som ble lagt på var 225/40-18 foran, og 245/35-18 bak. Men slenger ut noen bilder så får dere titte litt Blackline baklykter Led AE Kromgrill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jela Skrevet September 25, 2014 Forfatter Share Skrevet September 25, 2014 Da legges bilen snart ut for salg ettersom jeg har bestilt nybil Noen som kan være interiserte? KM: 56.000 Årsmodell:2008 Pris:rundt 160.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå