Gå til innhold

Min BMW 116i E81 m-sport


jela
 Share

Anbefalte innlegg

Har faktisk ikke merket så mye med dieselvarmeren på luft osv. Det lukter jo diesel når man fyrer den opp, men har 2 etasjers garasje og loftet er ikke isolert, så mye av eksosen går nok opp dit. Garasjen er 36kvd, men så lenge man ikke har en garasje som er tett som ett bomberom burde det gå fint. Ja har ikke tenkt til å ha nankang dekk på bimmern akkuratt...hadde dette på golfen jeg hadde før, supert på tørr veibane, men våt tror jeg nesten slicks hadde vært bedre. Den trenger skikkelige sko. Har også dårlig erfaring av run on flat, så tenker jeg skal ha uten. Fant bridgestone potenza til 6k for 4 dekk fra dekkonline, syntes ikke det var så ille. Ellers har jeg sett på dunlop, men finner kun run on flat til bakdekka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for Michelin pilot sport dekk. Veldig knall dekk. Eller så skal jeg kanskje selge Michelin pilot sport dekk i 18" hvis du er intressert :)

Er dem nye eller brukt? Hvilken Dim er det? Har nemmelig 215/40-18 i front og 245/35-18 bak. Eventuelt pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt skvettlapper for å ha foran, dette blir mer en av "vintermodsa" for å prøve å spare sideskjørtene litt... Er egentlig ikke glad i skvettlapper, men lurer på hvordan det kommer til å se ut.  8-[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Lenge siden jeg har oppdatert noe her! Tenkte å slenge ut noen bilder fra isted, hvor jeg spylte over bilen raskt og fylte opp tanken. Fikk forresten nye sommerdekk som del av bursdagsgave også som var 4.april, og bilen ble servet hos Bilia Stenshagen for ca 1000 km siden. Det er da dette jeg har brukt litt penger på i det siste, så ingen STORE opprgaderinger. Dim på dekkene som ble lagt på var 225/40-18 foran, og 245/35-18 bak. Men slenger ut noen bilder så får dere titte litt  :smile:

 

IMG_5164.jpg

 

IMG_5165.jpg

 

IMG_5167.jpg

 

IMG_5169.jpg

Blackline baklykter 

 

IMG_5172.jpg

Led AE

 

IMG_5174.jpg

Kromgrill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...