Øyvind L. Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 En idiot har da slengt døra i siden på bilen min på julaften og stukket av.. Hater slike folk, men ikke så mye man får gjort med det.. Er det noen som vet om et firma på sørlandet som kan rette ut små bulker uten å lakke skjermen. Har såvidt det er skrap i lakken, men ble en ganske bra bulk. Hvis det er mulig å rette den ut da. Hadde jo håpet at nden kunne blitt litt mindre hvertfall. Har vært ganske uheldig denne julen. Først ødelagt speil også denne bulken.. Håper 2014 blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Lite behjelpelig når det kommer til plass, men der du handla må de ha hatt overvåkningskameraer så han som klaska inn i deg får svi? Det er nesten noe alle parkeringsplasser burde ha, sånn at folk faktisk lærer og passe bedre på ting rundt seg. Hadde jeg kommet til bilen min og det var en bulk der, så hadde jeg blitt sinnsykt forbanna. Nå parkerer jeg som regel lengst vekk fra de lettere plassene, og "noterer" meg nesten åssen bil som står på siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Hvis du har litt lyst til og rette den ut selv så finnes det guider på YouTube som retter den der på 2min ellernoe Utrolig kjedelig ja.. I verste fall så må det sparklas og rettes og lakkeres hele skjermen der bulken er for at man ikke skal se forskjell og det blir dyrt! Men hå innpå Google og søk : lakkering Sørlandet eller noen av den duren så ser de på bilen og evt anbefaler deg løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2014 Problemet er at jeg er litt usikker på når det skjedde. Har desverre 3 mulige dager det kan ha skjedd i romjulen. Så bulken først når jeg vasket den på nyttårsaften. Har kikket litt på hvordan man fikser selv, men er litt sugen på at noen proffe prøver seg hvis det er mulig.. Er jo firmaer som kun driver på og fikser slike små bulker. Hadde jo håpet at jeg skulle slippe og måtte lakke hele bakskjermen. Det blir dyrt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 http://www.smartrepairnorge.no/index.php/verksteder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Hør med dette firmaet i Sandefjord. Vet han reiser rund og fikser slike bulker. Ser ofte firmabilen i Skien/Porsgrunns området. Han har også flere bilfirmaer på kundelisten.. http://www.bulkspesialisten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2014 Har fått kontakt med http://www.norteknikk-as.no. De holder til i Krisitansand. Skal vist vær veldig flinke til slike jobber.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Hør med dette firmaet i Sandefjord. Vet han reiser rund og fikser slike bulker. Ser ofte firmabilen i Skien/Porsgrunns området. Han har også flere bilfirmaer på kundelisten.. http://www.bulkspesialisten.no/ Var innom Autostrada i Skien å fikk visittkortet hans. Da stod han å rettet en lei bulk i en Aston Martin. Han gjør en del jobb for de på innbyttebiler, så da regner jeg med at han er litt duganes. Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2014 Skal komme med en tilbakemelding når bulken er fikset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Det der ser heller mer ut som en handlevogn bulk, ser ikke ut som det er en dør som har lagd skaden der. Men en slik bulk koster ca 1700-2500 kr å rette opp. Uten lakkering. Kun massere ut bulken fra baksiden. Og siden den er rett i knekken, så vil den bli litt vanskelig å få helt perfekt. Men mye billigere og bedre enn å sparkle og lakkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Det er nok noen som har sluppet handlevogna rett i bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Det er nok noen som har sluppet handlevogna rett i bilen din. Handlevogna er vel ikke høy nok til å nå opp der? For meg ser det ut som ei bakdør som har treffi med øverste del, som lager den skråe bulken. Men alt er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Håndtaket på handlevogna er vel ikke langt unna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Er nok fra bakdøra på en SUV tenker jeg, typisk unger som skal gå ut og vrenger døra opp. Har en parkeingsbulk selv på framskjermen på 325en, ikke så stor som din men nok til at den irriterer meg. Kunne vært fint å fått den vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2014 Er nok fra bakdøra på en SUV tenker jeg, typisk unger som skal gå ut og vrenger døra opp. Har en parkeingsbulk selv på framskjermen på 325en, ikke så stor som din men nok til at den irriterer meg. Kunne vært fint å fått den vekk Tror også det. Var litt går/hvit lakk som jeg kunne gni bort med fingeren så er nok ei bildør...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå