John Kr Skrevet Januar 5, 2014 Skrevet Januar 5, 2014 Husk at Prolong har mange forskjellige produkter, jeg har kun erfaring med Diesel + og Bensin +, de øvrige produktene har jeg ikke testet. Trur jeg betaler ca kr.150,- for en 1/2 liter flaske som rekker til ca 400 liter diesel/bensin (NB!; - ikke fest lit til antall liter for jeg husker ikke hva blandingsforholdet er i skrivende stund). Jeg får mine produkter fra min lokale dekk leverandør, hvor han får det i fra er jeg ikke sikker. Prøv å søk på nettet så finner du sikkert flere leverandører. Send disse en mail og spørre; Kontakt Postadresse:Pro-Long Smøremidler ASP.B. 1684097 SOLA Besøksadresse: Varabergmyra 74051 SOLA Tlf.: 51 86 26 85Fax: 51 86 25 86 E-post: post@prolong.no
CrZyWiz Skrevet Januar 5, 2014 Skrevet Januar 5, 2014 Tror nok det er endel placeboeffekt som lurer endel her
Otis Skrevet Januar 5, 2014 Skrevet Januar 5, 2014 Det jeg lurer på er, jeg har aldri brukt slike produkter, men har heller aldri hatt noen slike problemer som disse midlene skal motvirke. Så hvordan/hvorfor skal jeg da bruke dem? Jeg har hatt stort sett eldre bensin biler med kilometer fra 100-330kkm. Og 1 diesel bil med 200-288kkm.
Super1 Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Skrevet Januar 5, 2014 noen som vet hvor de selger prolong i oslo?
bmwmann24 Skrevet Januar 6, 2014 Skrevet Januar 6, 2014 Om bilen har hatt bra med servicer på olje/filter osv fra den var ny så greier nok de fleste motorer å komme seg mot 300.000km, mens enkelte havarerer rundt 200.000 grunnet dårlig vedlikehold.Prolong utsetter uansett havariet.Det ble merkbart mindre spon i motor og kjedekasse etter tilsetting på snøscootern.Vaierne har ikke kilt seg etter smøring, plagdes ofte med det særlig under jævlig kalde dager -27En mekaniker jeg kjenner bruker dette ofte, han henter fra onkeln som visstnok selger en del av dette i Stavanger området. Prolong brukes flittig i maritime miljø. Vet at det finnes mye lurium som ikke har DOKUMENTERT positiv effekt. Forhandlerliste
CrZyWiz Skrevet Januar 6, 2014 Skrevet Januar 6, 2014 Om bilen har hatt bra med servicer på olje/filter osv fra den var ny så greier nok de fleste motorer å komme seg mot 300.000km, mens enkelte havarerer rundt 200.000 grunnet dårlig vedlikehold.Prolong utsetter uansett havariet. Det ble merkbart mindre spon i motor og kjedekasse etter tilsetting på snøscootern. Vaierne har ikke kilt seg etter smøring, plagdes ofte med det særlig under jævlig kalde dager -27 En mekaniker jeg kjenner bruker dette ofte, han henter fra onkeln som visstnok selger en del av dette i Stavanger området. Prolong brukes flittig i maritime miljø. Vet at det finnes mye lurium som ikke har DOKUMENTERT positiv effekt. Forhandlerliste Verden vil bedras! Det har du ingen mulighet til å dokumentere! Det er minst like mange andre årsaker, til at resultatet kan bli annet.
bmwmann24 Skrevet Januar 7, 2014 Skrevet Januar 7, 2014 Jeg tjener ingenting på å fremme Prolong.. Så hvorfor gjør jeg det da? Kanskje fordi jeg synes det er et bra produkt! Hva mener du med at jeg ikke kan dokumentere? At jeg fikk mindre sponansammling i motor gir? Det er bare for folk å teste selv.. Og, hvorfor er prolong så populært i det Maritime?! Kan det ha noe med positiv effekt ved tilsetting av prolong!? Les andres refferanser rundt på nettet da. Og INGEN av dere kommer uteom at SINTEF har gitt gode dokumentasjoner:P Kontakt Sintef å si at dere ikke tror noe på Prolong:P Tipper dere hadde blitt konfirmert hele gjengen:)
John Kr Skrevet Januar 7, 2014 Skrevet Januar 7, 2014 Det er jo frivillig å bruke slike produkter, har du ikke tiltro til et produkt så skal du heller ikke bruk det. For min del så har jeg stor tro på alle PROLONG produktene og uavhengig av andres meninger så vil jeg fortsatt bruke de, det har en positiv virkning for meg. Vil bare legge til at det er enda et produkt som er bra og det er "HAMMERDOWN".
hsd Skrevet Januar 7, 2014 Skrevet Januar 7, 2014 må tåle å diskutere litt på ett diskusjonsforum Selvfølgelig er det skepsis rundt en produktgruppe hvor det meste av produktene bare er fanteri. Det med snøscooteren er også ganske vagt, om den skiller fra seg så enormt mye spon at man merker det med øynene sier både mekanikerfagbrevet og erfaringen min at det er noe riv ruskendes galt, men nok om det. Jeg søkte kjapt og fant pro long sin side, og 3 linjer om diverse data fra sintef testen, det står derimot for lite på pro long sine sider for at man får noe bilde av testen. Verken oljetype det er tilført eller liknendes er jo oppført.. Noen som har den komplette testen? (og helst i samband med en skikkelig olje som Castrol Edge eller tilsvarende)
Otis Skrevet Januar 7, 2014 Skrevet Januar 7, 2014 Jeg googlet også testen, men fant ikke noe. Eneste jeg fant var det samme overalt, nøyaktig samme teksten som er svært kort. Sier ikke at det er humbug, men jeg har mine tvil.
CrZyWiz Skrevet Januar 7, 2014 Skrevet Januar 7, 2014 Nøyaktig samme luriumet som vitaepro og alt annet som selges, med 2-3 fine setninger. Men som sagt, verden vil bedras. Jeg tjener ingenting på å fremme Prolong.. Så hvorfor gjør jeg det da? Kanskje fordi jeg synes det er et bra produkt! Hva mener du med at jeg ikke kan dokumentere? At jeg fikk mindre sponansammling i motor gir? Det er bare for folk å teste selv.. Og, hvorfor er prolong så populært i det Maritime?! Kan det ha noe med positiv effekt ved tilsetting av prolong!? Les andres refferanser rundt på nettet da. Og INGEN av dere kommer uteom at SINTEF har gitt gode dokumentasjoner:P Kontakt Sintef å si at dere ikke tror noe på Prolong:P Tipper dere hadde blitt konfirmert hele gjengen:) Vell, sålenge det ikke er dokumentert. Så er dine påstander like troverdig som blinkelysolje.
bmwmann24 Skrevet Januar 7, 2014 Skrevet Januar 7, 2014 Og herved skriver jeg et siste innlegg på tråden: God kveld..
Life Skrevet Januar 7, 2014 Skrevet Januar 7, 2014 Nøyaktig samme luriumet som vitaepro og alt annet som selges, med 2-3 fine setninger. Men som sagt, verden vil bedras. Vell, sålenge det ikke er dokumentert. Så er dine påstander like troverdig som blinkelysolje. http://earlyford.no/phpBB2/viewtopic.php?t=2317&sid=92add64c584ae463bd39d535f9bccd09 Troverdig nå?
CrZyWiz Skrevet Januar 7, 2014 Skrevet Januar 7, 2014 http://earlyford.no/phpBB2/viewtopic.php?t=2317&sid=92add64c584ae463bd39d535f9bccd09 Troverdig nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå