Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Ikke et problem akkurat, men lurer på om den funksjonen kan deaktiveres, som gjør at gearkassen gearer velvillig ned ved den minste bremseberøring i nedoverbakke? Er litt irriterende hvis mansåvidt rører bremsen så legger den inn andre gear og bremser mye mer en du egentlig hadde tenkt..

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Skrevet

728 jeg hadde gjore dette i litt bratte bakker. Giret bare ned et gir. Ikke ned til 2 gir. Syns det var kjekt at den gjore det. Den bremset jo ned bakkene selv. Bare å røre gassen igjen så gira den opp igjen.

740'n gjør også dette. Men må ha mye høyere fart ned bakken før det skjer.

Skrevet

Min og girer ned, men ikke på noen måte som trådstarter beskriver. Syns den girer ned helt perfekt, og nøyaktig på de rette stedene.

Men tds'en til gamlingen har jeg merket at den girer litt brått ned i forhold til min.

Forskjellen er vel at han har ZF kasse og jeg har GM..

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Skrevet

Trur det er slik at om man holder bremsen så girer den ikke ned men gir man ett rask trykk på bremsen så girer den? Husker ikke helt, så lenge siden jeg har kjørt den nå :P

Den girer bare ett gir ned isåfall, og den holder godt igjen nå det. Liker denne funksjonen veldig godt :)

Skrevet

Heisann.

Ikke et problem akkurat, men lurer på om den funksjonen kan deaktiveres, som gjør at gearkassen gearer velvillig ned ved den minste bremseberøring i nedoverbakke? Er litt irriterende hvis mansåvidt rører bremsen så legger den inn andre gear og bremser mye mer en du egentlig hadde tenkt..

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Min 98 modell giret ned bare ved berøring på bremsepedalen. I nedover bakker.

Bilen hugges nå, så LØP OG KJØP... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...