Gå til innhold

Noen som kjenner til bmw5251989 her?

e34bmw535i
 Share

Anbefalte innlegg

Dem har jo ikke noe med det å gjøre, er jo han det bør gå på! Syns det blir litt respektløs å plage familie medlemene. Er jo bare til å plage og ringe han til han svarer eller gjør opp for seg :) Er vell beste måte å gjøre det på uten at det blir for mye sjau av det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem har jo ikke noe med det å gjøre, er jo han det bør gå på! Syns det blir litt respektløs å plage familie medlemene. Er jo bare til å plage og ringe han til han svarer eller gjør opp for seg :) Er vell beste måte å gjøre det på uten at det blir for mye sjau av det :P

Ikke for å virke frekk, men du virker en smule naiv. Hele grunnen til å kontakte familiemedlemmer er akkurat fordi direkte kontakt med selger ikke hjelper noe som helst i slike tilfeller. Har selv gjort dette, og da løser somregel ting seg rimelig raskt. Familiemedlemmer synest naturligvis dette er flaut, og tar det opp med selger eller casher kanskje tilogmed ut for dem.

Det er ikke respektløst å kontakte familiemedlemmer på samme måte det ikke er respektløst å snakke med en random person på butikken, det er ordene man velger som kan være respektløse. Man må huske at familiemedlemmet med godt sannsynlighet ikke har noe med dette og gjøre, og man bør forklare saken sin ryddig og høflig. Den dangen jeg var i en slik situasjon spilte jeg dum og spurte om "selger" hadde vert ute for noe (selv om jeg såg han opna beskjedene jeg sendte), siden jeg hadde betalt for varen og han brøt kontakten. Naturligvis avkrefta familiemedlemmet dette, og da kjører jo man på med saken slik den er.

Er man derimot sosialt tilbakestående, og knapt krabba ut av hullet sitt og kjører med en sint tone og "den jævla svindlerungen din..." o.l så bør man kanskje tenke seg om før man ringer folk, for slikt er jo som nevnt fort over i gråsonen for trakkasering.

Jeg sier kjør på hele gjengen, men ta det pent og pyntelig slik at dere ikke gjør vondt værre :) I Norge er dere klart ikke garantert å få igjen pengene, men dere kan da ivertfall gjøre livet rimelig surt for karen, uten at det er ulovelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ett gammelt ordtak:. Klarer du ikke å få ut varmt smør med pekefingeren fra ett beger så må du bruke hele hånda for å få det ut.

Samme tilfellet blir det her. Oppnår ikke folk kontakt med vedkommende, så er det å ringe familien eneste utvei. Iføllge mange her, så blir det feil å dra hjem til han, som sagt, eneste utveien for å få igjen sine penger er å ta kontakt med familien. Må selvfølgelig ha en voksen fin tone, forklare mor eller far det, gjerne med teskje,hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo vell kanskje bedre å gå på besøk til han personlig ? :) Det er vell den eneste sikre måte å få det du vil, men da igjen må det være på en OK måte. For sånn som politiet er nå så blir det jo bare bråk av annent :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er definitivt ikke å trappe opp ved hans inngangsdør med 10 sinte personer stående å hoppe. Hvis noen skal bli anmeldt, så er det hvert fall da. Jeg tok som sagt kontakt med familien til han jeg ble svindlet av og da løste det seg kjapt og trygt. Noen i familien hans sjokkert av å høre at han drev på slik mens andre sa det dessverre ikke var første gangen. Foreldrene var sjeleglad jeg sa fra og punget ut. Svindleren klikket i vinkel og truet meg gjentatte ganger kort tid etterpå før han skjønte at det smarteste var å trekke seg tilbake. Vinn vinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro du var han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå som det har vært så mye snakk om å gå løs på familien og lite handling så har han iallfall fått godt tid til å advare samtlige familiemedlemmer om at noen gærninger påstår han skylder dem penger....

Hvis han er her inne å leser mener jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...