bmw cab Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Nå er dere begge to ferske medlemmer. Gjelder vv1994 og Saucebaoss. Så nå skal jeg mistenke dere for å være svindlere,hehe. Neida, bare sprer litt natt humor her, hehe;) VV1994 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Nå er dere begge to ferske medlemmer. Gjelder vv1994 og Saucebaoss. Så nå skal jeg mistenke dere for å være svindlere,hehe. Neida, bare sprer litt natt humor her, hehe;) hadde jeg vist at jeg kunne ha sluppet unna med svindel så hadde jeg ikke nølt med å gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Okei da vet vi det. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Seriøst? Det er virkelig på tide med en opprensking her inne.. Haukefer, Morty999, hsd og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Det er faen mæ sant Julian! er ikke rart at folk begynner og bli bekymra for og handle med folk når andre ødelegger! Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Kan ikke skjønne at han der sausbossen er serriøs.. Virker jo så lite inteligent ar set skulle ikke vert mulig... Sent from my iPad using Tapatalk HD Mattae, powerfulglenn og Julianv reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Har omtrent sluttet å handle med folk på bimmers jeg, desverre. Kun et par stykker jeg har hatt kontakt med over tid jeg stoler på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Har heldigvis bare hatt gode erfaringer med kjøp og salg her, har vell egentlig ikke handlet så veldig mye her heller men bank i bordet, det jeg har kjøpt og solgt har heldigvis gått bra. Skjønner skepsisen, synd det er sånn.. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Syns sånne folk skal blokkeres!! Møkkafolk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Det finnes mange av de. Var i kontakt med en her på forumet her for 2 uker tilbake. Skulle kjøpe noe av han, ble enige om pris og alt. I hele 2 uker sa han at han skulle sende tingene med posten, haug med unnskyldninger hele tiden, og det ødela mitt tidsskjema på prosjekt bilen min. Nå må jeg få tak i de samme tingene helt nytt eller brukt. Godt at jeg maste om postoppkrav, og at jeg ikke betalte på forskudd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Seriøst? Det er virkelig på tide med en opprensking her inne.. Jeg skriver ikke ofte her ei heller kommenterer. Men bimmers er blitt en lekeplass. For min del kan det godt bli Pay for Wiew her inne så kanskje de verste brukerne blir borte. Ikke er det noe tess i administratorene heller lengre. Off-topics blir tatt med ett smil eller noen kloke ord. Kjøp og salg er nesten en fiasko. Eneste positive er Positiv/Negativ delen. Det beste nå for tiden er nok bare å google seg fram til løsninger og svar, for så å lese seg fram til en enighet med seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Hva som skjer med handlene er dessverre utenfor vårt kontrollansvar og det er derfor ikke mulig å ta en avgjørelse på hvem som skal blokkeres og ikke uten å vite den andre personens versjon (med mindre noe ikke er helt åpenbart). Vi har verken innsikt i hva partene har sagt eller blitt enige om og vi er heller ingen nemda med dømmekraft. Det bes derfor om at man tar sine forhåndsregler ved kjøp og salg slik man gjør over alt over internett. Alternativt anbefales det å ta i bruk Paypal (eller liknende) som betalingsmåte slik at man har et kontrollorgan å forholde seg til dersom uhellet først skulle være ute. Når det er sagt etterstreber vi naturligvis et så sikkert kjøp og salg som mulig. Som tidligere nevnt har vi (moderatorene) også et liv utenom bimmers og det er dessverre ikke slik at vi får saumfart samtlige innlegg som publiseres. Det bes derfor om dere rapporterer inn dersom det er noe dere kommer over. Vi er naturligvis mottakelig for ris, ros og tilbakemeldinger og for de av dere som måtte ønske det, kan denne tråden benyttes. En privat melding kan også benyttes til en av forumets administratorer/moderatorer om det er noe man måtte ha på hjertet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Jeg var faktisk ikke seriøs når jeg skrev det der, glemte å skrive sarkasme etterpå siden tråden ble borte, men slapp av, jeg driver ikke med kjøp/salg over nettet, grunnen er for å unngå sånne situasjoner som han fyren her har havnet opp i. Og slapp litt av med fordommene deres mot meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Jeg var faktisk ikke seriøs når jeg skrev det der, glemte å skrive sarkasme etterpå siden tråden ble borte, men slapp av, jeg driver ikke med kjøp/salg over nettet, grunnen er for å unngå sånne situasjoner som han fyren her har havnet opp i. Og slapp litt av med fordommene deres mot meg. Tenk litt mere på hva du taster inn på nettet, når du skriver slikt gjør du ikke akkurat saken din bedre. Det at du ikke er seriøs er det ingen som vet når dem kanskje sitter 200 mil unna og bare ser bokstavene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Tenk litt mere på hva du taster inn på nettet, når du skriver slikt gjør du ikke akkurat saken din bedre. Det at du ikke er seriøs er det ingen som vet når dem kanskje sitter 200 mil unna og bare ser bokstavene. riktig, skulle skrive sarkasme når noen skulle sitere meg igjen, men glemte det helt. I tillegg mistet jeg oversikten over tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå