Gå til innhold

AUX- USB- iDings- og bluetooth-tråden (e6x, e7x, e8x, e9x)


 Share

Anbefalte innlegg

Så vidt jeg vet ble CIC tilgjengelig f.o.m 10/2009 på samtlige E70/E71.

 

Original Apple-kabel fungerer ikke med 6FL (man får opp telefonen, men det kommer ikke lyd), men kobler man kabelen fra 6FL innpå 6NF-kontakten fungerer det fint (ihvertfall på combox, usikker på om det vil fungere med MULF2).

 

...men så er det noe med selectable (eller var det switchable?) USB-kontakt og ikke også, har du dette? e6x fikk aldri dette originalt, men det er jo bare til å plugge den inn. Jeg har ikke helt satt meg inn i hva som er forskjellen på denne og en vanlig, men man må ha denne for å kunne bruke Apple USB-kabel via 6NF.

 

 

Jeg er sannelig ikke sikker her jeg sitter nå. Delenummeret på AUX-/USB kontakten jeg benytter meg av er: 84 10 9 229 262. Den mest normale er muligens 84 10 9 237 654?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være andre årsaker til at det ikke fungerer også, så det beste vil være å låne en original for å teste.

Hmm ja tenkte over det!  siden det ikke funket med den orignale Iphone kabelen heller.

Må det koding til om det ikke funker?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du testet med USB minnepenn? Hvis ikke, legg noen mp3-filer på en vanlig Fat32-formatert minnepenn og test. Test gjerne med to-tre forskjellige minnepenner. Om ingen fungerer, tyder dette på at det er noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei,

 

jeg har 663, 677 og 6FL, hva skal til for å få spotify til å fungere? Holder det med en gammel iPhone 4 koblet til USB i midtkonsollen, eller må jeg ha snap-in-modul? Burde det fungere med Samsung S3/S4?

 

Magnus

 

 

09' E89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holder med en iDings tilkoblet i USB-kontakten (via Y-kabel) ja. USB-kontakten har i utgangspunktet ingen funksjonalitet med Samsung, men jeg lurer på om siste versjon av Tune2Air (dings som gjør USB-kontakten bluetooth-kompitabel) gjør at disse vil fungere med begrenset funksjonalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...