Gå til innhold

AUX- USB- iDings- og bluetooth-tråden (e6x, e7x, e8x, e9x)


 Share

Anbefalte innlegg

"Apple" finnes ikke i Norge. :)

 

Ville nok helst satset på lightning-skjøtekabel for å kun ha en (jo, det finnes), men hvis ikke vil forslaget til axept gjøre samme jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Så lenge han har 6FL så skal det (i teorien) være fint mulig å spille musikk med den jo.

 

Jeg har S6FLA, og klarer ikke å spille musikk fra USB. Må plugge i 3,5mm i tillegg.

 

 

Forresten. Hvis man kjøper en slik:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/ViseeO-Tune2Air-WMA3000B-Bluetooth-Music-A2DP-for-BMW-Mini-with-AUX-USB-Y-Cable-/281594977043?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item41905e5b13

 

Og kobler seg på via bluetooth (som den gjør) og telefonen ringer. Hva skjer da? Skifter telefonen mellom Bluetooth-senderne i bilen, eller er den Tune2air greia "samme" bluetoothtilkobling som bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle :)

Kjøpte mitt først bmw i fjor, e88 cab og har lyst å oppgradere litt med bluetooth osv. Har lest massevis av poster her, men er likevel litt usikker på hva som jeg må kjøpe inn, hvor jeg kan få litt hjelp og hvordan det kan løses med koding osv.

Jeg har titted på mulf boksen, og det er MULF2-hi. Har osgå USB og aux innganger i midtarmlene.

Har veldig lyst på å spille av musikk med bluetooth, men lurer på om det går ann med andre enkelte oppgraderinger med den mulf boksen , f.eks stemmestyring

Også, er det noen i agder som kunne evebt. Hjulpet meg med disse oppgraderinger?

Takker og bukker :)

Dominic

Bs 10343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...