Gå til innhold

AUX- USB- iDings- og bluetooth-tråden (e6x, e7x, e8x, e9x)


 Share

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Alpejohn skrev:

@Otis
Enig i det, så lenge jeg får skiftet sang på rattet så kan jeg si meg fornøyd med det.
Men jeg betaler ikke 1000 kr for å få det.

Nei, det samme tenker jeg. Telefonen viser jo infoen, så det går for min del. Jeg pleier bare å starte en spilleliste, så går det bra det.

Men du kan jo vurdere å putte inn cic i e87. Det koster en hel del, men da får du med mye annet på kjøpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Otis skrev:

Nei, det samme tenker jeg. Telefonen viser jo infoen, så det går for min del. Jeg pleier bare å starte en spilleliste, så går det bra det.

Men du kan jo vurdere å putte inn cic i e87. Det koster en hel del, men da får du med mye annet på kjøpet.

Har tenkt tanken, men nå var jeg egentlig ikke tenkt å bruke alt for mye penger på denne bilen, men det hadde definitivt vært et artig prosjekt.

Endret av Alpejohn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Heisann. Har en bmw 2008 med ccc professional. Lenge brukt Android mobil huawei p30 lite som har fungert ok til anlegget via Bluetooth. Så er spørsmålet om ny telefon motorola g200 Android vil funke? Noen som vet? Og hvordan jeg evnt kan sjekke før jeg kjøper ny mobil. 

Sverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis så fungerer det helt fint. Blåtann opplegget til BMW virker å være ganske så universalt, muligens at BT apparater må følge en viss standard, for jeg har enda ikke sett en telefon i mine biler som ikke fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...