awt Skrevet Januar 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2017 Da har du TCU i tillegg, og da går bluetooth-delen på den modulen. Virker aux? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGunders Skrevet Januar 31, 2017 Share Skrevet Januar 31, 2017 AUX virker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2017 Det utelukker nødvendigvis ikke MULF2-modulen, men sannsynligheten for at det er den er jo mindre da... Nei, jeg vet dessverre ikke hvor det er best å begynne, men jeg holder en liten knapp på USB-huben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGunders Skrevet Januar 31, 2017 Share Skrevet Januar 31, 2017 Rett å slett få tak i en usb-hub å bytte? Går an å få brukte til ganske greie priser på eBay. Regner med de er dyre orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2017 Har en liggende jeg også. Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGunders Skrevet Januar 31, 2017 Share Skrevet Januar 31, 2017 Holder til i Elverum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2017 Ok, litt langt unna det, men @SweetBMW har sikkert noe i skuffen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGunders Skrevet Januar 31, 2017 Share Skrevet Januar 31, 2017 Ok. Takk for hjelpa. Ble mye klokere nå enn da jeg prata med BMW om problemet 👍😃 awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGunders Skrevet Februar 13, 2017 Share Skrevet Februar 13, 2017 Demonterte deksler og kledning bak i går får å prøve å bytte USB-huben. Viser seg at en ledning på huben i var trykket helt inn i kontakten. Plugget den i og da fungerer det. Billigst og minst jobb. 👍 awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Februar 13, 2017 Share Skrevet Februar 13, 2017 (endret) Er dette ett OK og fungerende valg ? : På førehand takk 😊 https://www.bilkomponenter.no/products/viseeo-tune2air-wma3000a2 Og App : "Norsk Bilradio" Endret Februar 13, 2017 av Tony Soprano Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Februar 14, 2017 Share Skrevet Februar 14, 2017 (endret) Bestilte Tune2Air hos Bilkomponeter og det var en smidig og hurtig handel. Endret Februar 14, 2017 av Tony Soprano papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perensby Skrevet Februar 15, 2017 Share Skrevet Februar 15, 2017 Hei. Har over tid vært frustrert over streaming av musikk i bilen, gjelder en 2009 325D. Skjønte fort at bilen min var litt gammel til at jeg kunne streame via blåtann. Kjøpte meg et Snap in adapter og regnet med at dette funket med en iPhone 4, men var ingen suksess. Nå vurderer jeg å kjøpe meg Y-kabel for å slippe styret med å måtte trykke på telefon hver gang jeg skal bytte sang, samt at jeg har fobi mot kabler strødd rundt i bilen. Spørsmålet mitt er om dette er en løsning som faktisk fungerer? og om det evt fungerer med iPhone 6 sin Lightning-kabel. Har 6FL i utstyrslista om det skulle ha en innvirkning på dette. Spør først da jeg ser det er en relativt dyr kabel om det ikke skulle fungere. På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 15, 2017 Share Skrevet Februar 15, 2017 39 minutter siden, per.christian@ensby.no skrev: Hei. Har over tid vært frustrert over streaming av musikk i bilen, gjelder en 2009 325D. Skjønte fort at bilen min var litt gammel til at jeg kunne streame via blåtann. Kjøpte meg et Snap in adapter og regnet med at dette funket med en iPhone 4, men var ingen suksess. Nå vurderer jeg å kjøpe meg Y-kabel for å slippe styret med å måtte trykke på telefon hver gang jeg skal bytte sang, samt at jeg har fobi mot kabler strødd rundt i bilen. Spørsmålet mitt er om dette er en løsning som faktisk fungerer? og om det evt fungerer med iPhone 6 sin Lightning-kabel. Har 6FL i utstyrslista om det skulle ha en innvirkning på dette. Spør først da jeg ser det er en relativt dyr kabel om det ikke skulle fungere. På forhånd takk Du har evt. Tune2Air WMA3000B som fungerer som en Y-kabel, men med blåtannmodul i ene enden, slik at du kobler sammen mobilen din med blåtann for streaming. Til prisen på rundt 1000-lappen fungerer det upåklagelig i vår 2009 320d med 6FL (USB og Aux). Mobilen kan koble seg sammen med flere blåtannenheter samtidig, slik at du kan være tilkoblet bilens blåtann for samtaler og Tune2Air samtidig. Musikk muter og pauser ved innkommende samtale, og starter igjen ved avslutning av samtale. Det samme skjer når du låser bilen og kommer tilbake og starter opp igjen. Merk at dette er en 3.partsløsning, ingen original løsning. Skal du ha det helt originalt er Combox veien å gå. Men koster desto mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perensby Skrevet Februar 15, 2017 Share Skrevet Februar 15, 2017 Kanskje jeg skal prøve dette i stedet! Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Februar 20, 2017 Share Skrevet Februar 20, 2017 Da er Tune2Air installert i BMW E64 og Norsk Bilradio lastet ned på Mobil 😊 Fungerte helt flott 👍 papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå