Gå til innhold

AUX- USB- iDings- og bluetooth-tråden (e6x, e7x, e8x, e9x)


 Share

Anbefalte innlegg

Ser de er en del software ute og går på cic. E det noe du anbefaler og se etter?

Fant en konsol i uk men passer RHD og LHD overens ? Masser en del på deg no :P men e litt giret på og få dette opp og gå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha combox må du passe på at enheten har ny nok software til dette. Hva som passer overens og ikke vet jeg ikke, det beste her er å sammenligne de forskjellige delene via f.eks. realoem. Slikt er somregel også billigere/enklere å kjøpe nytt.

 

Ellers passer det igrunn bedre at du maser i tråden jeg linket til som omhandler CIC. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man fikk Radio Professional med DAB+, men hvordan det er å ettermontere det vet jeg ikke. Tviler igrunn på at det er noe problem.

 

Uoriginale enheter aner jeg ikke hvordan fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Dette spørsmålet er sikkert stilt 100 ganger :D

 

men en e92 2007 med professional radio, ikke i-drive.

 

Hva er beste måten å få bluetooth avspilling på anlegget? ønsker å kunne bytte sang på rattet/spilleren.

 

Spiller musikk via Samsung telefon med spotify.

 

Har jo hatt dette i 2 år nå på uoriginal pioneer spiller i bilene mine, men kan ikke ødelegge nybilen med det :)

og er en så kjekk funksjon jeg ikke har lyst å gi glipp på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Noen her som har ettermontert dab-løsning på en bil med pro-radio med idrive og alt mulig? (e84, men er vel samme enhet som i e9x?)

Funker det bra og er det lett å betjene fra hjulet/skjermen?

 

Tenker da på f.eks. slike løsninger en kobler på aux, som viser radiokanalene som spillelister.

Eller hva som helst annet som funker bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har en e92 2009 mod (p359675).

Ønsker å bruke spotify trådløst via Iphone og kunne bytte sanger via rattet.

Musikkinfo i display er ikke ett must men selfølgelig ok om dette også er mulig.

Eventuelt bytte av sanger med idrive.

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale ettermontering av combox, noe som mest sannsynlig også vil være det billigste.

Den største "ulempen" med dette er at bilen mest sannsynlig trenger en software-oppdatering i forkant, noe som koster litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...