Gå til innhold

AUX- USB- iDings- og bluetooth-tråden (e6x, e7x, e8x, e9x)


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har jo professional spiller, er det forskjell på disse med og uten 6FL?

 

Den ser annerledes ut enn den som stod i gamle e90'n(05 mod) min som også hadde professional radio om det er til hjelp(andre knotter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen andre forskjeller enn at de med innebygget 6FL har litt andre tilkoblinger. Spilleren må uansett byttes, man kan ikke kode om e.l.

 

Jeg er også litt usikker på om du kan ettermontere 6FL på den "tungvindte" måten med den eksisterende spilleren din, da den i utgangspunktet er for gammel, men det er mulig dette går. Selv om den ikke må byttes vil det likevel mest sannsynlig bli dyrere enn å bare kjøpe en spiller med disse funksjonene innebygget. Om du har bluetooth-handsfree hjelper det derimot litt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da så, sliter igrunn med å finne forskjellige proffesional spillere på realoem(finner 2 typer men står ingenting om usb elns på dem) 

 

Har ikke bluetooth heller nei, bra kjipt utstyrt på musikkfronten den bilen her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok velge en nyere bil for å få spillere med disse funksjonene opp.

Spillerene dukker opp på eBay.de og .co.uk med gjevne mellomrom. Pleier å ligge på 2500-3000,- (ligger såklart alltid noen dyrere også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok ja tror jeg fant riktige nå :) Tror jeg skal prøve å ta ut min radio for skoy å sjekke delenr(er jo fort gjort så)

 

Da trenger jeg ikke noe flere moduler? kun ledning fra spiller til midkonsoll så til epleting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med ny spiller holder det med USB-kabel, og evnt. ledning til mikrofon om du kjøper en med bluetooth handsfree.

Det kan være verdt å nevne at folk har opplevd litt merkelige PDC-lyder etter oppgradering til en slik, men det er godt mulig de ikke er kodet skikkelig e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm!

Jeg har en usb i hanskerommet og en forran girspaken. Har jeg en i oppbevaringsrommet i armlenet mellom setene også? Har sett det er mulighet for plassering av telefon der, men kikket ikke så nøye etter kontakter, ledninger osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Da blir jo dabmodul uaktuelt, da jeg bruker den usben forran girspaken til mobilen, og ut fra hva jeg forsto, den i hanskerommet kun er til import av musikk fra minnepenn.

Kjedelig.

 

Bilen har forøvrig

6FL USB-/AUDIO INTERFACE
6NF EXT.CON.OF THE MUSIC PLAY.I.MOBILPH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må se litt nærmere på det der etterpå, men det blir jo litt motsatt av det jeg vil. Jeg vil ha dab skjult, og telefonen fremme.

 

Kommer alltid på slike ting når jeg ikke har bilen i nærheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...