TommyFF Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Har de del-elektriske sportsstolene og har veldig lyst på comfort stolene i min E61 Lci. Noen som har prøvd/ vet hvor mye jobb det er? Skjønner at det er koding som må til i etterkant, men tenker mest på hvordan det blir med ledningsnettet/strøm. Alle innspill blir satt veldig pris på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petruz91 Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 4 skruer, ledningsnette er de samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Ledningsnettet er ikke det samme. Det kreves litt ledningsarbeid og koding for å få dette komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Enn om man har hel elektriske sport seter med minne da? Samme kontakter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Januar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2014 Takk for svar. Har du erfaring med dette Saltkjelen? Vet du hva som trengs? Ser jo at man styrer setene via idrive også. Når jeg oppgraderer til komplett CiC hadde det jo vært det beste å få alt som originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Har sett flere som har gjort dette (blant annet med del-elektriske seter) og det er et omfattende arbeid. Dette er riktignok en del år siden og det er mulig det har kommet noen "snareveier" nå. Setene styres ikke fra iDrive, men setevarme og kjøling kommer opp i displayet når man trykker på knappene (CIC). Jeg skal se om jeg finner noen informative emner om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Skal gå greit dette, men har lest litt at det kan bli tull med "seat belt tensioner" (vet ikke helt hva jeg skal oversette dette til, setebeltestrammer kanskje?), og om denne vil fungere slik den skal etterpå. Jeg tviler igrunn på at dette er et reelt problem. Ellers så står det litt om dette på bmwcoding.com og 5series.net. Edit: Her står igrunn det meste virker det ut som. Mulig du må registrere deg for å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Januar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2014 Ok. Takk for informative svar. Etter å ha lett litt i Sverige etter CIC kom jeg over et par stoler jeg føler er verdt prisen , det kan være en pen oppgradering. Første gang jeg satt i sånne var det vel liten tvil om at det var noe av det beste jeg har prøvd Jeg måtte lage bruker, men det skal jeg gjøre ikveld og sette meg ned å lese litt mer. Hadde jo vært fint om det hadde kommet noen snarveier som gjør jobben litt lettere. Listen på oppgraderinger ser ut til å bli større enn først antat Noen som er/kjenner noen i nærheten av Gardermoen/Oslo omegn som er god på koding? Tenkte kjøpe inn alt, for så å prøve å gjøre mest mulig samtidig . Da hovedsaklig HUD, CIC og stolene. Det koster jo litt for det som skal gjøres, så må kjøpe inn litt etter litt per nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå