kranierot Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Hei! Jeg planlegger å selge bmw min, skal søke bachelor bygg til høsten. Det er en 520i fra 1991 som nå har gått 180000 km Bilen er svært godt tatt vare på av alle eiere, og den tradisjoen førte jeg vidre i mars i fjord. Innvendig ser bilen ut som en reise tilbake i tid, ingen slitespor i ratt, girspake og ellers interiør. Utvendig er bilen en nytelse i lakken bortsett i fra noe sprikker i lakk på ene kanal, samme kanal har forøvrig en liten bulk som sist eier påførte ved hjelp av den orgianel jekken(Se bilde,). Bilen har fult utfyltt service hefte, hvor jeg senest i fjord sommer tok inspks 2("Jette frehs" var det svenske mekonomen verkstedets tilbakemelding) Hær følger med en rekke papirer og regninger på det meste av det som har skjedd med bilen opp igjennom som forøvrig ble importert til Stavanger i 1995 fra Tyskland. Før jeg kjøpte bilen ringte jeg to-tre tidliger eiere for å forhøre meg om den og alle savnet en god bil, jeg pratet med div verksteder som hadde noe med den og gjøre Inkl det som importerte, forhørte meg med statens vegvesen om eu.kntrl med tanke på kmstand. Alt i skjønneste ordre. Avtagbar krok, tilsynelatende ubrukt reservehjul. Manuell gir 3 sett hjul, 17" org bmw sommer, 2 sett 15" Vinter( ett sett org bmw, men ene felgen har en skade som var da jeg hentet bilen) Har over hodet ikke lyst å selge men det er ingen vei utenom, så får jeg et godt bud så går den i morgen. Når jeg kjøpte tok jeg et kaskofritt lån, så vist du søker i Brønnøysundsregistret så finner du en sak på bilen, dette fikses før evt kjøp. Bilen er eu ok til februar neste år. Bilen fikk forøvrig full motor overhaling i sommer, med fresing av topp og ventiler, mye nytt i motorrom. Gjort at Mekonomen verksted i sverige. Gi meg gjerne tilbakemeldinger selv om det bare er tanker rundt salget!! Bilen har gått fra 162000 til 180000 km i mitt eie mye pga hjem kjøring fra narvik til tromsø. Takk Reg nr er Rh26122 alt over 30000kr kommer til å bli vurdert Tor Einar Johansen Tlf.nr 92687877, ring for full info og en hyggelig prat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 nydelig e34. artig å se originalbiler i så god stand, begynner å bli langt mellom de. lykke til med salget : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet Februar 4, 2014 Share Skrevet Februar 4, 2014 Virkelig hyggelig å se pene original biler:) Er den solgt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kranierot Skrevet Februar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2014 Virkelig hyggelig å se pene original biler:) Er den solgt ? Ikke solgt, ett par intereserte eneste!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kranierot Skrevet Februar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2014 Lar bildene tale for seg!! skaden og den sprukne lakken er på kanalen på førerside. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Uvanlig fin bil. Tror jeg aldri har sett en E34 med brune dørtrekk og resten brunt innvendig.. Meget sjelden;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kranierot Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kranierot Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Kom med bud folkens, bilen er gulle god! tullet på tomgang og i akselasjonen var bare litt kondens som nå er fjernet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kranierot Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2014 Alt over 30k blir vurdert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.N Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 Hei er denne solgt? Er meget interessert. Kontakt meg på 95702204 mvh stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hseland Skrevet Juli 14, 2014 Share Skrevet Juli 14, 2014 solgt? veldig intressert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaaugust Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 Annonsen er nesten 2 år gammel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaaugust Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Er dessverre ikke så mange brukte biler til salgs "her i nord". Det er også litt lenger mellom husene her, så jeg bare prøver meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Hehe, ser den. Kjøp fra sør, da? Jeg pleier eventuelt å fly ned/bort/opp til der bilen er, også bare kjøre den hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå